Scharakteryzuj sposoby poszukiwania pracy.

Scharakteryzuj sposoby poszukiwania pracy.
Odpowiedź

Sukces jakim będzie znalezienie satysfakcjonującej Cię pracy zależy przede wszystkim od Twojej aktywności. Im więcej różnych sposobów poszukiwania pracy wykorzystasz, tym większe prawdopodobieństwo jej znalezienia. Na początku ustal plan działania: * określ pracę, jaką jesteś zainteresowany – odpowiedz sobie na pytanie, co lubisz robić, w czym jesteś dobry, jakie wartości cenisz; * zastanów się jaką wiedzę i umiejętności posiadasz; * naucz się jak szukać pracy – sprawdź, jakie sposoby szukania pracy mógłbyś wykorzystać; * jeśli jeszcze tego nie potrafisz – naucz się jak pisać życiorys, list motywacyjny i * ak zachować się podczas rozmowy kwalifikacyjnej; * na koniec – zastanów się, gdzie złożysz swoje CV oraz jak znajdziesz firmy, które byłyby zainteresowane Tobą jako pracownikiem.

-iść do urzędu pracy i sie zarejestrować -ulotki w miejscach publicznych -informacje na słupach -ogłoszenie w gazecie -porozmawiać ze znajomymi

Dodaj swoją odpowiedź
Socjologia

Wybierz i scharakteryzuj jedną z lokalnych organizacji pozarządowych działających w obszarze pomocy społecznej.

CARITAS POLSKA
Wizją Caritas jest budowanie cywilizacji miłości.
Caritas Polska określa swoją misję jako: Usłyszeć głos ubogich, przyjąć go jako własny i stać się tym głosem. Organizacja ta jest organizacją pozarządową i za...

Politologia

Geopolityka - zagadnienia.

1. Scharakteryzuj pojęcie geopolityki, geohistorii i geostrategii.

Geopolityka

Pojęcie geopolityka zostało stworzone przez szwedzkiego politologa Rudolfa Kjellena na początku XX w. dla określenia szczególnej analizy polityki ...

Pedagogika

Pedagogika społeczna. zagadnienia na kolokwium

PEDAGOGIKA SPOŁ., KOLOKWIUM II, SEMESTR I, TiOW
1.Scharakteryzuj koncepcje case work w ujęciu funkcjonalnym.
Case work zawsze koncentruje się na pomocy jednostce i rozumieniu jednostki w kontekście jej sytuacji społ., co idzie za zainte...

Ekonomia

Marketing - pojęcia

1. Co to jest marketing, kto jest podmiotem marketingu, co jest jego przedmiotem, kto kupuje i korzysta z marketingu?
MARKETING - Jest to cały biznes widziany z punktu widzenia jego ostatecznego wyniku , to jest z punktu widzenia klienta..... P...

Wychowanie fizyczne

Antropomotoryka

Antropomotoryka

1.Pojęcie oraz znaczenie akt fiz w W-f
Akt-fiz ( ujęcie fizjologiczne) to każdy ruch ciała spowodowany przez mięśnie szkieletowe związany z wydatkiem energetycznym na poziomie wyższym od metabolizmu spoczynkowego...