reklama ma po pierwsze być na ustach ludzi. niewazne czy to dobra reklama czy zła, ludzie maja o niej pamiętać. wpływ na życie ludzi reklama ma taki, że każdego denerwuje bo pojawia sie wtedy kiedy teog nie chcemy- w najciekawszym momencie filmu:P Ale do rzeczy. Reklama jest wszechobecna, w radiu, w telewizji, w gazetach, na ulicach, w internecie. Ważne żeby zaistnieć i zostać zobaczonym przez największą liczbę ludzi. Najlepiej jeśli jest produkt reklamowany przez znaną osobę, z serialu czy znanego filmu. Reklamy manipulują każdego człowieka. Każą nam wręcz myśleć w ten czy inny sposób. Kształtują nasz światopogląd. mają wyrobić nam opinię o produkcie, zapaść w pamięć, skłonić do zakupu, oraz gdy będziemy w sklepie, bedziemy chcieli kupic paste do zebów to wybierzemy tę, której nazwa najbardziej zapadła nam w pamięć.
Wyjaśnij jaki wpływ mają reklamy na życie ludzi.
Wyjaśnij jaki wpływ mają reklamy na życie ludzi....
jeśli macie ćwiczeniókę " Słowa na start ! " dla klasy 6 i część 2 . to zadanie 4 z str.64 a jeśli nie to ja napisze pytania . a ) Wyjaśnij, jaki wpływ mają reklamy na życie ludzi ? zasadzie to jedno pytanie bo do drugiech trzeba mieć ćwiczeniówkę .
jeśli macie ćwiczeniókę " Słowa na start ! " dla klasy 6 i część 2 . to zadanie 4 z str.64 a jeśli nie to ja napisze pytania . a ) Wyjaśnij, jaki wpływ mają reklamy na życie ludzi ? zasadzie to jedno pytanie bo do drugiech trzeba mi...
Dokonaj analizy języka reklam. Wyjaśnij, jaki obraz świata kreują- prezentacja maturalna
- Temat mojej prezentacji brzmi: Dokonaj analizy języka reklam. Wyjaśnij, jaki obraz świata kreują
Zawsze interesowała mnie reklama, jej mechanizmy, to, jaki wpływ ma na odbiorców, jakie techniki są stosowane, by przedstawić reklamowany...
Marketing - pojęcia
1. Co to jest marketing, kto jest podmiotem marketingu, co jest jego przedmiotem, kto kupuje i korzysta z marketingu?
MARKETING - Jest to cały biznes widziany z punktu widzenia jego ostatecznego wyniku , to jest z punktu widzenia klienta..... P...
Etyka WSPiZ
Etyka biznesu ? dyscyplina starająca się zastosować normy/reguły moralne w dziedzinie biznesu./dyscyplina łącząca tradycję (etos) i nowoczesność (business).
Moralność- zbiór reguł, wartość, norm, ocen i wzorców postępowani...