Jest to bardzo ważne zagadnienie, gdyż makro otoczenie determinuje, w jakich warunkach działa przedsiębiorstwo, firma nie ma jednak możliwości zmiany tych warunków.
Makrootoczenie firmy. Potencjał firmy. Metody badania potencjału. Strategie firmy
Otoczenie firmy.
I. Wstęp.
Definicję otoczenia firmy można przedstawić następująco:
1. zbiór uwarunkowań rynkowych, prawnych, politycznych, społecznych i geograficznych w jakich działa firma;
lub prościej
2. ...
Dlaczego należy badać makrootoczenie?
Na prawidłowe funkcjonowanie firmy na rynku i skuteczną rywalizacje z konkurentami wpływa wiele czynników. Chcąc założyc firmę należy mieć na uwadze szereg zjawisk, które mogą pozytywnie lub negatywnie wpłynąć na kondycję naszego prz...
Badanie marketingowe na przykładzie firmy "IMPEL"
„BADANIE WPŁYWU SPECJALIZACJI PRACY FIRMY IMPEL NA JEJ EFEKTYWNOŚĆ”
SPIS TREŚCI
1.Sytuacja na rynku firm specjalizujących się w outsourcingu dla przedsiębiorstw..
2.Preze...
Sytuacja strategiczna Polkomtel S.A. oraz proponowane strategie rozwojowe tej firmy
Sytuacja strategiczna
Polkomtel S.A.
oraz
proponowane strategie rozwojowe
tej firmy
Spis treści:
1. OPIS FIRMY. 3
2. KLUCZOWE CZYNNIKI SUKCESU. 5
3. SYTUACJ...
Kierunki rozwoju "INTER BIELKON" w warunkach globalizacji
Kierunki rozwoju „INTER BIELKON” S.A. w warunkach globalizacji.
4.1. Charakterystyka marketingowa „BIELKONU”
Tradycje produkcyjne zakładu sięgają roku 1920, gdzie istniał pod nazwą „Bielski Przemysł Konfekcyjny ROS...