Co obejmuje plan marketingowy w przedsiębiorstwie ?

Co obejmuje plan marketingowy w przedsiębiorstwie ?
Odpowiedź

Plan marketingowy powinien zawierac: 1) Charakterystyke przedsiębiorstwa (nazwa, rok załozenia, forme prawną, właścicieli, zasoby zasięg i działalność firmy) 2) Cele działań marketingowych na dany rok (np. w przypadku sieci sklepow rozszerzenie tejże sieci oraz stoisk) 3) Analiza SWOT (mocne - np. Wykwalifikowana kadra pracownicza i slabe strony - np. Przestarzałe maszyny i urządzenia oraz możliwości rozwoju - np. Zwiększenie zasięgu sprzedaży produktów i zagrożenia rozwoju - np. Niewypłacalność odbiorców produktów) 4) Elementy marketingu Mix (4p- product, price, product distribution, promotion ) wszystko nalezy powiązać z firmą dla której stworzony jest plan marketingowy 5) Harmonogram prac w okresie roku (np.): DZIAŁANIA OKRES Dobór materiałów i dodatków uszlachetniających styczeń- grudzień

Dodaj swoją odpowiedź
Marketing

Analiza SWOT, Plan marketingowy, Biznas plan


1.Analiza SWOT
2.Plan marketingowy
3.Biznes Plan

Przedsiębiorstwo jest organizacją uporządkowaną i powołaną do realizacji celów. Służą temu wszystkie gromadzone w przedsiębiorstwie zasoby: ludzkie, kapitałowe, fina...

Ekonomia

Biznes Plan jako narzędzie planowania inwestycji

1. POJĘCIE BIZNES - PLANU

Biznes plan to dokument określający cele, jakie firma chce osiągnąć, strategia działania oraz ramy czasowe, w jakich cele te powinny być osiągnięte.
Plan działalności przedsiębiorstwa, uwzględniaj...

Podstawy przedsiębiorczości

Biznes plan agroturystyka

Biznes plan

Agroturystyka


Spis Treści:

I Cel działania
II Opis rynku
1. Oferta
2. Klienci
3. Obszar i miejscowość
4. Kultura
5. Rekreacja
III Analiza popytu na produkty
IV Opis i a...

Ekonomia

Biznes plan stacji paliw LPG

Stacja paliw LPG i myjnia

I. Streszczenie kierownicze

II. Charakterystyka firmy

1. Podstawowe dane
2. Forma organizacyjno – prawna i stan własnościowy podmiotu
3. Geneza projektu, charakter przedsiębiorstwa

Marketing

Planowanie marketingowe w przedsiębiorstwie – cele, struktura, przeznaczenie.

1. Ogólne spojrzenie na planowanie.

Liczne firmy działają bez formalnych planów. W nowo powstałych przedsiębiorstwach kierownictwo jest nieraz zbyt zajęte, by opracowywać plany,
a w małych może sądzić, że planowanie jest po...