Plan marketingowy powinien zawierac: 1) Charakterystyke przedsiębiorstwa (nazwa, rok załozenia, forme prawną, właścicieli, zasoby zasięg i działalność firmy) 2) Cele działań marketingowych na dany rok (np. w przypadku sieci sklepow rozszerzenie tejże sieci oraz stoisk) 3) Analiza SWOT (mocne - np. Wykwalifikowana kadra pracownicza i slabe strony - np. Przestarzałe maszyny i urządzenia oraz możliwości rozwoju - np. Zwiększenie zasięgu sprzedaży produktów i zagrożenia rozwoju - np. Niewypłacalność odbiorców produktów) 4) Elementy marketingu Mix (4p- product, price, product distribution, promotion ) wszystko nalezy powiązać z firmą dla której stworzony jest plan marketingowy 5) Harmonogram prac w okresie roku (np.): DZIAŁANIA OKRES Dobór materiałów i dodatków uszlachetniających styczeń- grudzień
Analiza SWOT, Plan marketingowy, Biznas plan
1.Analiza SWOT
2.Plan marketingowy
3.Biznes Plan
Przedsiębiorstwo jest organizacją uporządkowaną i powołaną do realizacji celów. Służą temu wszystkie gromadzone w przedsiębiorstwie zasoby: ludzkie, kapitałowe, fina...
Biznes Plan jako narzędzie planowania inwestycji
1. POJĘCIE BIZNES - PLANU
Biznes plan to dokument określający cele, jakie firma chce osiągnąć, strategia działania oraz ramy czasowe, w jakich cele te powinny być osiągnięte.
Plan działalności przedsiębiorstwa, uwzględniaj...
Biznes plan agroturystyka
Biznes plan
Agroturystyka
Spis Treści:
I Cel działania
II Opis rynku
1. Oferta
2. Klienci
3. Obszar i miejscowość
4. Kultura
5. Rekreacja
III Analiza popytu na produkty
IV Opis i a...
Biznes plan stacji paliw LPG
Stacja paliw LPG i myjnia
I. Streszczenie kierownicze
II. Charakterystyka firmy
1. Podstawowe dane
2. Forma organizacyjno – prawna i stan własnościowy podmiotu
3. Geneza projektu, charakter przedsiębiorstwa
Planowanie marketingowe w przedsiębiorstwie – cele, struktura, przeznaczenie.
1. Ogólne spojrzenie na planowanie.
Liczne firmy działają bez formalnych planów. W nowo powstałych przedsiębiorstwach kierownictwo jest nieraz zbyt zajęte, by opracowywać plany,
a w małych może sądzić, że planowanie jest po...