reklama jest to informacja mająca na celu skłonienie do nabycia lub korzystania z towaru lub uslug,popierania różnych sytuacji lub idei
Reklama i jej wpływ na człowieka
Od jakiegoś czasu media zagościły na stałe w naszych domach. Obecnie nasze życie jest bardzo ściśle z nimi powiązane. Codziennie kupujemy gazety, oglądamy telewizję, czy nawet wychodzimy na spacer. Niemal wszędzie, gdzie się tylko znajdu...
Reklama i psychologia
Rozdział 1. Zagadnienia teoretyczne
1.1. Definicja reklamy
„Słowo reklama pochodzi od łacińskiego wyrazu reclamare, oznaczającego hałasowanie, robienie wrzawy” . Reklama ma zatem za zadanie przyciągać uwagę odbiorcy....
Reklama społeczna jako środek perswazji
„Reklama społeczena jako środek skutecznej perswazji”
Pierwotnym założeniem reklamy było dotarcie do jak najszerszego grona odbiorców i sprzedanie (dosłownie i w przenośni) danego towaru. Jednak spece od marketingu dostrze...
Reklama jako zjawisko kulturowe.
„Środki masowego przekazu nie niosą ze sobą ideologii, same są ideologią. To stanowisko, które określiłem jako katastroficzne, zakłada jeszcze jeden argument: nieważne co będziecie mówili poprzez kanały masowej komunikacji w momencie,...
Reklama zewnętrzna
Reklama zewnętrzna jest najstarszą formą komunikacji wizualnej. Znaki i malowidła znajdowano w ruinach Pompei i na średniowiecznych budowlach w europejskich miastach. Nośniki reklamy zewnętrznej cechuje duża różnorodność, należą do nic...
Reklama internetowa
2.1. Co to jest reklama.
Reklama jest to bezosobowa, zazwyczaj odpłatna forma przekazu informacji, mająca na celu zmianę postawy do produktu bądź firmy. Reklamę tworzy wiele składników, właściwości, uwarunkowań. Posiada wiele wa...