Komunikacja w pracy biurowej jest bardzo ważna i ważne jest by była ona dobra. Praca w biurze opiera się w dużej częśći na otrzymanych informacjach. Dopiero po otrzymaniu informacjoi księgowy może zaczać swoją prace np. po otrzymaniu Fa Vat lub PZ może dopiero zaksięgować operaccję w księgach. Jeśli takiej informacji nie dostanie będą błedy w dokumentacji
Środki techniczne pracy biurowej
1. POSTĘP TECHNICZNY W PRACY BIUROWEJ
Nowoczesna technika ma charakter dynamiczny powodujący dostosowanie jej do zmieniających się okoliczności, warunków i wymagań.
Z dynamicznym charakterem wiąże się także inna cecha, a mian...
Znaczenie komunikacji interpersonalnej w firmie.
Komunikacja interpersonalna to jedna z podstawowych form kontaktu między ludźmi, dlatego wykorzystywanie zasad i reguł obowiązujących w tej komunikacji prowadzi do zaspokojenia ludzkich potrzeb, którymi między innymi są chęć obcowania z dr...
Organizacja i techniki pracy biurowej
ORGANIZACJA I TECHNIKI PRACY BIUROWEJ
1. Pojęcie organizacji i techniki pracy biurowej.
2. Dokumenty określające organizację pracy (organizacja pracy: potwierdza, ułatwia).
3. Tworzenie i obieg dokumentów wewnętrznych i zewnętrzn...
Uwarunkowania organizacji pracy wolontariusza z instytucjami i organizacjami.
Uwarunkowania organizacji pracy wolontariusza z instytucjami i organizacjami.
O wolontariacie we współczesnym tego słowa znaczeniu zaczęto w Polsce mówić od początku lat 90. Powstało wtedy pierwsze w kraju Centrum Wolontariatu, nast...
Internet jako źródło informacji w pracy handlowca.
Już dzisiaj nie trudno zauważyć, że komputer staje się nieodzownym narzędziem w pracy człowieka. Także małe i średnie firmy coraz częściej wykorzystują Internet zarówno do komunikacji, reklamy, jak i prezentacji swoich towarów i usłu...