ZNACZENIE KOMUNIKACJI W PRACY BIUROWEJ

ZNACZENIE KOMUNIKACJI W PRACY BIUROWEJ
Odpowiedź

Komunikacja w pracy biurowej jest bardzo ważna i ważne jest by była ona dobra. Praca w biurze opiera się w dużej częśći na otrzymanych informacjach. Dopiero po otrzymaniu informacjoi księgowy może zaczać swoją prace np. po otrzymaniu Fa Vat lub PZ może dopiero zaksięgować operaccję w księgach. Jeśli takiej informacji nie dostanie będą błedy w dokumentacji

Dodaj swoją odpowiedź
Statystyka

Środki techniczne pracy biurowej

1. POSTĘP TECHNICZNY W PRACY BIUROWEJ

Nowoczesna technika ma charakter dynamiczny powodujący dostosowanie jej do zmieniających się okoliczności, warunków i wymagań.
Z dynamicznym charakterem wiąże się także inna cecha, a mian...

Socjologia

Znaczenie komunikacji interpersonalnej w firmie.

Komunikacja interpersonalna to jedna z podstawowych form kontaktu między ludźmi, dlatego wykorzystywanie zasad i reguł obowiązujących w tej komunikacji prowadzi do zaspokojenia ludzkich potrzeb, którymi między innymi są chęć obcowania z dr...

Administracja

Organizacja i techniki pracy biurowej

ORGANIZACJA I TECHNIKI PRACY BIUROWEJ
1. Pojęcie organizacji i techniki pracy biurowej.
2. Dokumenty określające organizację pracy (organizacja pracy: potwierdza, ułatwia).
3. Tworzenie i obieg dokumentów wewnętrznych i zewnętrzn...

Pedagogika

Uwarunkowania organizacji pracy wolontariusza z instytucjami i organizacjami.

Uwarunkowania organizacji pracy wolontariusza z instytucjami i organizacjami.

O wolontariacie we współczesnym tego słowa znaczeniu zaczęto w Polsce mówić od początku lat 90. Powstało wtedy pierwsze w kraju Centrum Wolontariatu, nast...

Informatyka

Internet jako źródło informacji w pracy handlowca.

Już dzisiaj nie trudno zauważyć, że komputer staje się nieodzownym narzędziem w pracy człowieka. Także małe i średnie firmy coraz częściej wykorzystują Internet zarówno do komunikacji, reklamy, jak i prezentacji swoich towarów i usłu...