Konkurencja niecenowa między konsumentami - kolejki (kto ma więcej czasu i siły stanie w nich ten kupi potrzebne dobro(, prezenty dla sprzedawców, znajomości - tzw. "listy spoleczne" stosowane w okresie gosp. centralnie kierowanej. Konkurencja niecenowa między sprzedającymi - przede wszystkim REKLAMA, kolorowe opakowanie produktu, ładny wystrój sklepu, ciekawa wystawa sklepowa, długość gwarancji na produkt, gratisy, miła i uprzejma obsługa itp... Mam nadzieję że pomogłam, napisałam i konkurencje niecenową między kupującymi i między sprzedającymi ponieważ nie jest napisane w treści o którą chodzi .. :)
Konkurencja cenowa i niecenowa
Edyta Trybuszkiewicz
Wyższa Szkoła Umiejętności
Finanse i Bankowość
I rok I semestr
Konkurencja cenowa i niecenowa
Działalność przedsiębiorstwa funkcjonującego w gospodarce rynkowej opiera się na racjonalno...
teoria przedsiębiorstwa - wykłady
Teoria przedsiębiorstwa
Wybrane problemy
Metody analizy ekonomicznej
Niezależnie od metody, celem analizy ekonomicznej jest wyprowadzenie zbioru wniosków lub twierdzeń z danego zbioru założeń lub postulatów po...
Makroekonomia
MIKROEKONOMIA
1. Geneza:
Ekonomia jest nauką o tym, w jaki sposób społeczeństwo używa zawsze ograniczonych czynników i zasobów produkcji tj. kapitału, siły roboczej oraz ziemi z całością jej bogactw. Odpowiada ona na pytanie...