Zadanie z przedmiotu Marketing .   Instrumenty i środki promocji w marketingu .

Zadanie z przedmiotu Marketing .   Instrumenty i środki promocji w marketingu .
Odpowiedź

Środki promocji marketingu: a) reklama - masowa forma przekazywania przez nabywcę informacji które dotyczą produktu lub przedsiębiorstwa b) sprzedaż osobista - jest to prowadzenie między sprzedawcą a kupującym rozmowy sprzedażowej w której sprzedawca informuje swojego klienta o zaletach oferowanego produktu. c) public relations - kontakty i stosunki przedsiębiorstwa z otoczeniem, służy wytworzeniu pozytywnych postaw wobec przedsiębiorstwa d) promocja sprzedaży - zwiększa u nabywcy chęc zakupu , stosowanie wobec nabywcy dodatkowych bodźców zwiększających atrakcyjnośc oferowanego prodoktu

Dodaj swoją odpowiedź
Ekonomia

Marketing - pojęcia

1. Co to jest marketing, kto jest podmiotem marketingu, co jest jego przedmiotem, kto kupuje i korzysta z marketingu?
MARKETING - Jest to cały biznes widziany z punktu widzenia jego ostatecznego wyniku , to jest z punktu widzenia klienta..... P...

Marketing

Istota marketingu bankowego

Zmiany zasad funkcjonowania rynku finansowego a zwłaszcza wzrost liczby banków, rozwój konkurencji między nimi, upowszechnianie wiedzy o usługach bankowych oraz zmiany kulturowe, polegające na coraz większej orientacji kredytowej społeczeńs...

Marketing

Marketingowa rola opakowania.

WSTĘP

Wiele produktów, które spotykamy w życiu codziennym wręcz trudno wyobrazić sobie bez opakowania. Życie każdego człowieka nieodłącznie związane jest z wszelkiego rodzaju butelkami, kartonami, puszkami czy torebkami. One prz...

Marketing

Ekonomika przedsiębiorstw

1.NIEZBĘDNE DOKUMENTY I CZYNNOŚCI REJESTRACJI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ OSOBY FIZYCZNEJ, SPÓŁEK OSOBOWYCH I KAPITAŁOWYCH.
1.osoba fiz.-wpis do ewidencji gospodarczej. Pozostali KRS.
2.Rejestracja w Urzędzie statystycznym(regon)
3...