zwierząt: karmić, wyprowacać, pielęgnować, kąpać, czesać, chodzić do wetrynarza, nie bić, nie znęcać się roślin: podlewać, nawozic, zapewnić odpowiednie ilości słońca, plewić, nie wyrywać.
Wobec roślin: Podlewanie Pielęgnowanie Zmiana doniczki (rośliny domowe) Stosowanie różnych środków chemicznych. Nie niszczenie ich Zwracanie uwagi na osoby które je niszczą. Wobec zwierząt: Karmienie Pielęgnowanie Nie wolno bić zwierząt Wyprowadzanie na spacer (jak pies) Chodzenie do weterynarza
Antypedagogika
TEZA:
Człowieka nie należy wychowywać.
ARGUMENTY:
Antypedagogika jest jednym z nurtów współczesnej pedagogiki alternatywnej, który odrzuca dotychczasowy system edukacji i wychowania rozumianego jako proces celow...
Etyka środowiskowa a edukacja ekologiczna
MOJE SPOJRZENIE NA TEMAT :
ETYKA ŚRODOWISKOWA A EDUKACJA EKOLOGICZNA
Człowiek w świecie przyrody.
Narasta potrzeba poszerzenia przedmiotu etycznego wartościowania i poddania moralnej ocenie rożnych form dzia...
Fazy rozwoju człowieka- młodszy wiek szkolny
1. Ogólna charakterystyka rozwoju dziecka
2. Rozwój fizyczny
3. Rozwój emocjonalny
4. Rozwój społeczno – moralny
5. Rozwój umysłowy
Podsumowanie
l. Ogólna charakterystyka rozwoju dziecka
Młodszy wie...
Współczesna rodzina wobec kryzysu wartości w Polsce.
Każdy z nas pragnie być wychowywany w zdrowej i kochającej rodzinie, na którą będzie mógł liczyć w razie swoich niepowodzeń lub różnych innych życiowych problemów.
W ostatnich latach w życiu rodziny nastąpiły poważne zmian...
Ściągi na prawo administracyjne (część szczegółowa) WSH Sosnowiec
1.Administracyjne formy ograniczenia swobody działalności gospodarczej. Swoboda działalności gospodarczej jest deklarowana przez konstytucję , w art. 20 i 22, w art.22 zawiera podstawę prawną ustawodawca tą swobodę ograniczał. Swoboda kons...