często w mowie potocznej używamy sformułowań; ołów jest cięższy od aluminium ' lub benzyna jest lżejsza od wody '. uzasadnij ,dlaczego na lekcjach fizyki taka wypowiedź nie może być uznana za poprawną

często w mowie potocznej używamy sformułowań; ołów jest cięższy od aluminium ' lub benzyna jest lżejsza od wody '. uzasadnij ,dlaczego na lekcjach fizyki taka wypowiedź nie może być uznana za poprawną
Odpowiedź

Na fizycę nie można używać zwrotów cieższy, lżejszy tylko odpowiednio, że ma większą gestość i mniejszą gęstość.   Np. Ołów ma większą gęstość od aluminium. Benzyna ma mniejszą gęstość od wody.

Dodaj swoją odpowiedź
Fizyka

Często w mowie potocznej używamy sformułowań "ołów jest cięższy od aluminium" lub "benzyna jest lżejsza od wody". Uzasadnij dlaczego na lekcjach fizyki taka wypowiedź nie może być uznana za poprawną. Błagam mam na jutro.

Często w mowie potocznej używamy sformułowań "ołów jest cięższy od aluminium" lub "benzyna jest lżejsza od wody". Uzasadnij dlaczego na lekcjach fizyki taka wypowiedź nie może być uznana za poprawną. Błagam mam na jutro....

Fizyka

Często w mowie potocznej używamy sformułowań: "ołów jest cięższy od aluminium" lub "benzyna jest lżejsza od wody". Uzasadnij dlaczego na lekcjach fizyki taka wypowiedź nie może być uznana za poprawną.

Często w mowie potocznej używamy sformułowań: "ołów jest cięższy od aluminium" lub "benzyna jest lżejsza od wody". Uzasadnij dlaczego na lekcjach fizyki taka wypowiedź nie może być uznana za poprawną....

Fizyka

często w mowie potocznej używamy sformułowań: ,,ołów jest cięższy od aluminium,, lub ,,benzyna jest lżejsza od wody'. uzasadnij, dlaczego na lekcjach fizyki taka wypowiedź nie może być uznana za poprawną.

często w mowie potocznej używamy sformułowań: ,,ołów jest cięższy od aluminium,, lub ,,benzyna jest lżejsza od wody'. uzasadnij, dlaczego na lekcjach fizyki taka wypowiedź nie może być uznana za poprawną....

Fizyka

Często w mowie potocznej używamy sformułowań: ,, ołów jest cięższy od aluminium " lub ,, benzyna jest lżejsza od wody". Uzasadnij, dlaczego na lekcjach fizyki taka wypowiedź nie może być uznana za poprawną.

Często w mowie potocznej używamy sformułowań: ,, ołów jest cięższy od aluminium " lub ,, benzyna jest lżejsza od wody". Uzasadnij, dlaczego na lekcjach fizyki taka wypowiedź nie może być uznana za poprawną....

Fizyka

często w mowie potocznej używamy sformułowań"ołów jest cięższy od aluminium "lub "benzyna jest lżejsza od wody".uzasadnij dlaczego na lekcjach fizyki taka wypowiedź nie może być uznana za poprawną. POMOCY!!!!

często w mowie potocznej używamy sformułowań"ołów jest cięższy od aluminium "lub "benzyna jest lżejsza od wody".uzasadnij dlaczego na lekcjach fizyki taka wypowiedź nie może być uznana za poprawną. POMOCY!!!!...