Na fizycę nie można używać zwrotów cieższy, lżejszy tylko odpowiednio, że ma większą gestość i mniejszą gęstość. Np. Ołów ma większą gęstość od aluminium. Benzyna ma mniejszą gęstość od wody.
Często w mowie potocznej używamy sformułowań "ołów jest cięższy od aluminium" lub "benzyna jest lżejsza od wody". Uzasadnij dlaczego na lekcjach fizyki taka wypowiedź nie może być uznana za poprawną. Błagam mam na jutro.
Często w mowie potocznej używamy sformułowań "ołów jest cięższy od aluminium" lub "benzyna jest lżejsza od wody". Uzasadnij dlaczego na lekcjach fizyki taka wypowiedź nie może być uznana za poprawną. Błagam mam na jutro....
Często w mowie potocznej używamy sformułowań: "ołów jest cięższy od aluminium" lub "benzyna jest lżejsza od wody". Uzasadnij dlaczego na lekcjach fizyki taka wypowiedź nie może być uznana za poprawną.
Często w mowie potocznej używamy sformułowań: "ołów jest cięższy od aluminium" lub "benzyna jest lżejsza od wody". Uzasadnij dlaczego na lekcjach fizyki taka wypowiedź nie może być uznana za poprawną....
często w mowie potocznej używamy sformułowań: ,,ołów jest cięższy od aluminium,, lub ,,benzyna jest lżejsza od wody'. uzasadnij, dlaczego na lekcjach fizyki taka wypowiedź nie może być uznana za poprawną.
często w mowie potocznej używamy sformułowań: ,,ołów jest cięższy od aluminium,, lub ,,benzyna jest lżejsza od wody'. uzasadnij, dlaczego na lekcjach fizyki taka wypowiedź nie może być uznana za poprawną....
Często w mowie potocznej używamy sformułowań: ,, ołów jest cięższy od aluminium " lub ,, benzyna jest lżejsza od wody". Uzasadnij, dlaczego na lekcjach fizyki taka wypowiedź nie może być uznana za poprawną.
Często w mowie potocznej używamy sformułowań: ,, ołów jest cięższy od aluminium " lub ,, benzyna jest lżejsza od wody". Uzasadnij, dlaczego na lekcjach fizyki taka wypowiedź nie może być uznana za poprawną....
często w mowie potocznej używamy sformułowań"ołów jest cięższy od aluminium "lub "benzyna jest lżejsza od wody".uzasadnij dlaczego na lekcjach fizyki taka wypowiedź nie może być uznana za poprawną. POMOCY!!!!
często w mowie potocznej używamy sformułowań"ołów jest cięższy od aluminium "lub "benzyna jest lżejsza od wody".uzasadnij dlaczego na lekcjach fizyki taka wypowiedź nie może być uznana za poprawną. POMOCY!!!!...