stosunki inaczej relacje zachodzące między danymi osobami. Stosunki międzyludzkie w pracy mogą być pozytywne i negatywne. Jeżeli np szef z pracownikiem mają dobre relacje, prędzej dostanie awans niż osoba, z którą nie może się dobrze dogadać tak jak z poprzednim. Dbając o stosunki zyskiwamy wiele.
Psychologia organizacji i pracy studia ekonomiczne
PSYCHOLOGIA ORGANIZACJI I PRACY
„Psychologia a wyzwania dzisiejszej pracy” Schultz
„Psychologia pracy i organizacji” Chmiel
Wprowadzenie zagadnienia psychologii pracy i organizacji
1. Przedmiot psychologii prac...
Motywowanie do pracy
MOTYWOWANIE DO PRACY
1. Wybrane teorie i modele motywacji.
Proces motywacji opiera się zasadniczo na kilku teoriach i modelach motywacji, których przybywało w miarę upływu lat oraz zmieniających się podejść do tego problem...
Motywacja do pracy
1.Podstawa opracowania
Podstawą opracowania jest temat pracy zaliczeniowej wydany do przedmiotu ?Podstawy ergonomii i fizjologii pracy?.
2.Cel opracowania
Celem opracowania jest przedstawienie motywacji jako zespołu czy...
Metodyka pracy opiekuńczo - wychowawczej.
Metodyka pracy opiekuńczo – wychowawczej zajmuje się analizowaniem procesu opiekuńczo – wychowawczego i jego organizacją, formułuje metody i techniki niezbędne do realizacji założonych celów i zadań. Działania wychowawcze są wspólny...
Motywacja i jej znaczenie w procesie pracy
Wprowadzenie.
Istota i rodzaje motywacji:
Jakże inaczej wygląda praca czy nauka, gdy kieruje nami silne wewnętrzne dążenie niż wówczas, gdy uczymy się czegoś tylko po to, żeby zdać egzamin, uniknąć nagany czy złej oc...