Punkt sprzedaży detalicznej - wyodrębniona organizacyjnie placówka, w której oferowane są konsumentom towary. Zaliczamy tu: domy towarowe, domy handlowe, sklepy, supersamy, a także punkty sprzedaży drobnodetalicznej (kramy, stragany, kioski, automaty oraz punkty sprzedaży obwoźnej, tj. samochody, przyczepy i wózki oraz punkty sprzedaży obnośnej). Pozdrawiam serdecznie
Formy handlu detalicznego
Zaopatrywanie konsumentów w towary może odbywać się w bardzo różnych formach,
od tradycyjnej sprzedaży w punktach sprzedaży detalicznej poprzez sprzedaż z automatów,
Sprzedaż akwizycyjną, po sprzedaż wysyłkową. Formy te różn...
Harmonogram pracy
Rozkład czasu pracy to ustalony przez pracodawcę sposób wykorzystania przez pracowników ustalonego wymiaru czasu pracy w skali doby, tygodnia i okresu rozliczeniowego. Określa on dni pracy i dni wolne, wyznacza dni wolne wynikające z 5-dnioweg...
System płac
Temat:Systemy płac.
1.System płac - to zespół zasad obejmujących organizację płac oraz metody ich ustalania i obliczania.
Systemy płac:czasowy,czasowo-premiowy,czasowo-prowizyjny,prowizyjny,akordowy
2.System czasow...
Opakowania
1.Podstawowe pojęcia opakowania.
*Opakowanie produktu, chroni informuje czy promuje.
Opakowanie stanowi ważny składnik produktu.
Chroni towar przed zniszczeniem, zapewnia jego atrakcyjny wygląd i dostarcza klientowi infor...
Marketing w turystyce
Podstawowym celem strategii cenowej jest osiągnięcie zysku (główny cel działalności firmy). Każda firma musi posiadać środki na opłacenie różnych kosztów oraz gromadzenie funduszy na przyszłe inwestycje.
Podział kosztów :