wakacyjna przygoda opowiadanie

Odpowiedź

Podczas tegorocznych wakacji przeżyłam wiele fascynujących przygód , ale jedna z nich bardzo mi utkwiła w pamięci i nie zapomnę jej do końca życia.          Było to dokładnie 10 lipca, wtedy postanowiłam zdobyć jeden ze szczytów Tatr czyli Giewont. Przygotowywałam się do tego kilka tygodni, trenując codziennie wspinaczkę w Sowich Górach. Wreszcie nadszedł dzień próby. Droga była bardzo trudna. Wiodła przez skalne rumowiska i osuwiska. Na szczęście miałam odpowiednie obuwie inie musiałam się martwić o kontuzję. Szlak wspinaczkowy ciągnął się wśród pięknych i malowniczych okolic. Mijałam różnorodne okazy przyrody,które zachwycały swoim wyglądem i przykuwały moją uwagę. Wszystko wokół było takie wyjątkowe i mistyczne. Stawiając kolejne kroki szybko przybliżałam się do zdobycia góry. Po pięciu godzinach wspinaczki nareszcie dotarłam na sam szczyt. Widok z Giewontu powalał z nóg. Całe Tatry u moich stóp budziły wielki respekt. Wszystko pode mną wydawało się takie małe i nieistotne. Liczyła się dla mnie tylko ta chwila na szczycie i poczucie wolności , które bardzo mi się udzieliło. Czułam,że dzięki tej wspinaczce stać mnie na wszystko i mogę w życiu osiągnąć czego zapragnę. Poczułam wtedy także, jak mały jest człowiek wobec ogromu natury. Moje myśli skupiły się tylko na jednym, by ta chwila trwała wiecznie i nigdy się nie skończyła. Wszechobecny mistycyzm Giewontu opanował moją duszę i nie chciałam wracać do domu.           Ten dzień był dla mnie wyjątkowy i magiczny. Nigdy przedtem nie czułam takich emocji jak wtedy. Wyprawa ta dała mi do zrozumienia,że wszystko w życiu mogę osiągnąć i nie ma dla mnie rzeczy niemożliwych. Od tamtej pory w moim życiu stawiam sobie co raz to większe cele i staram się spełniać swoje wszystkie marzenia. Czuję, że jestem w stanie zdobyć każdy metaforyczny szczyt na świecie. Ta przygoda dała mi nowe bodźce i obecnie szykuję się na wyprawę na Mont Blanc.

W te wakacje jak co roku pojechałam z babcią i dziadkiem oraz moim bratem nad morze. W tym roku jednak razem z nami pojechali mój wujek z ciocią i moja trzy letnią siostrą Jagodą.  Był piękny słoneczny dzień, więc długo leżeliśmy na plaży. Razem z moim bratem prawie cały ten czas spędziliśmy w morzu i szybko zgłodnieliśmy. Razem z rodzinką postanowiliśmy pójść na obiad do jakiejś małej restauracji. Znaleźliśmy całkiem niezłą knajpkę o nazwie "Czerwona Oberża". Zdecydowaliśmy się na stolik na zewnątrz, bo tylko tam były duże stoliki. Złożyliśmy zamówienie i już po chwili zajadaliśmy się pysznym jedzonkiem. Właśnie kończyłam mojego dorsza z frytkami (był przepyszny), kiedy nagle coś mokrego kapnęło mi na plecy. Po paru sekundach deszcz rozpadał się na dobre. Zanim przenieśliśmy się do środka restauracji byliśmy cali mokrzy. Przez okna przyglądaliśmy się ulewie. Wiatr był tak silny, że przewrócił parasol ogrodowy. Gdy burza przeszła wróciliśmy do hotelu.  Takie przygody sprawiają, że pamiętasz wszystko przez długi czas oraz uświadamiają nam jak ważne jest spędzanie czasu z rodziną. Mam nadzieję, że w przyszłym roku będę miała wiele ciekawych przygód co w tym roku, abym mogła zapamiętać je na jak najdłużej.

Dodaj swoją odpowiedź
Język polski

Moja wakacyjna przygoda (opowiadanie z elementami dialogu)    Prosze aby opowiadanie bylo na jedna strone zeszytu ;)   Prosze o rozwiazanie bede wdziecznyyy ;(       Dziekuje ;D...

moja wakacyjna przygoda opowiadanie w krakowie

moja wakacyjna przygoda opowiadanie w krakowie...

moja wakacyjna przygoda opowiadanie

moja wakacyjna przygoda opowiadanie...

Informatyka

Moja wakacyjna przygoda-opowiadanie. Pamiętaj o wstępie 3 zdania, rozwinięciu 10 zdań, zakończeniu 2 zdania (3 akapity,). Postaraj się, aby treść była ciekawa, trzymała w napięciu. Na jutro :(((((...

Język polski

40pkt !!! prosze o szybką odpowiedz. ,,To byla moja wymarzona wakacyjna przygoda"-opowiadanie z dialogiem....