utrzciwość zardność dotrzymywanie danego słowa sumienność rzetelność
♣•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♣ Moim zdaniem na całym świecie bardzo mało jest dobrych sprzedawców.Zazwyczaj brakuję im tolerancji,uprzejmości i życzliwości wobec klienta. Dobry Sprzedawca powinien rozumieć klienta,nie pytać się nachalnie "W czym mogę pomóc?",ponieważ klient raczej wie po co przyszedł.Powinien być on także miły,ponieważ sprzedawcy zazwyczaj są mili tylko do pewnego momentu (np.kiedy chcemy kupić buty),a później są nieuprzejmi,kiedy chcemy np.zwrócić wadliwy towar.Poza tym powinni być też mniej aroganccy,bo często się zdarza,że jeżeli powiemy sprzedawcy,że dany produkt jest wadliwy,odpowiada on nam "To już nie moja sprawa" lub "A wie pani/pan ile z tym będzie procedur reklamacyjnych?". Moim zdaniem sprzedawcy powinni się zmienić na lepsze,żeby klienci nie musieli prowadzić z nimi "wiecznej wojny" ♣•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♣ Licze na naj.......
Makrostruktury społeczne
Naczelną własnością społeczeństwa jest struktura społeczna. Przejawia się to m. in. w formie podziałów społecznych, hierarchii, układzie ról, pozycji społecznych.
Według Stanisława Ossowskiego struktura społeczna to system ...
Kodeks etyki reklamy
Kodeks etyki reklamy - obejmuje całą działalność marketingową, reklamową, dystrybucyjną,
sponsoringową oraz promocję sprzedaży. W potrzebie społecznej odpowiedzialności, świadomości wpływu, jaki działania marketingowe wywieraj�...
Marketing-ściąga
1. ORIENTACJE MARKETINGOWE FIRMY: Wyróżnia się 4 podstawowe fazy rozwoju ogólnej orientacji przedsiębiorstw: •Orientacja produkcyjna – jest to faza związana z przyśpieszonym życiem gospodarczym XVII w; na podstawie odkryć i wdrażania n...
Makrosocjologia
1. Pojęcie makrostruktury społecznej:
Makrostruktura – układ który wyznacza ramy i kierunki życia społecznego; charakteryzuje się: wielokrotną złożonością, skomplikowaniem powiązań między elementami, względną odpornością wob...
Makrosocjologia (30 stron) - opracowanie z makrosocjologii dla studentów ekonomicznych kierunków.
1. Pojęcie makrostruktury społecznej:
Makrostruktura – układ który wyznacza ramy i kierunki życia społecznego; charakteryzuje się: wielokrotną złożonością, skomplikowaniem powiązań między elementami, względną odpornością wob...