Produkt spożywczy – określenie wszystkich produktów i półproduktów nadających się do spożycia. Wszystkie produkty spożywcze muszą przejść odpowiednie testy, oraz spełniać odpowiednie normy (np. nadawać się zarówno dla dorosłych, jak i dla dzieci). Według norm światowych wszystkie produkty spożywcze pochodzące z fabryk, wytwórni, oraz farm, których działalność jest zarejestrowana na rynku, muszą mieć określoną metkę zawierającą informację o produkcie, jego skład i datę ważności.
Produkt spożywczy – określenie wszystkich produktów i tzw niby produktów nadających się do zjedzenia. Wszystkie produkty spożywcze muszą przejść odpowiednie testy, oraz spełniać odpowiednie normy np. nadawać się zarówno dla dorosłych, jak i dla dzieci, dawać określoną lioczbe kalorii, spełniać normy sanepidarne. Muszą zawierać date spożycia i skład.
Produkt turystyczny jako element strategii rozwoju Miasta i Gminy Barwice
Spis treści:
Wstęp??????????????????????????????????..4
Rozdział 1. Turystyka jako jedna z szans rozwoju rolniczych gmin w Polsce???..?..6
1.1. Pojęcie produktu turystycznego???????????????...???????6
1.2. Rynek turysty...
Produkt turystyczny
Podstawą konsumpcji turystycznej są dobra turystyczne, czyli dobra stworzone przez naturę lub powstałe w wyniku działalności człowieka, które stanowią cel podróży turystycznych nazywane są inaczej walorami turystycznymi.
Punktem wyj�...
Techniki manipulacji w tekstach reklamowych.
Jednym z zagrożeń, które czyhają na człowieka we współczesnym świecie, jest zjawisko manipulacji. Stanowi ono niebezpieczeństwo, ponieważ traktuje ludzi w sposób przedmiotowy, stosując podstęp, wpływa na ich myśli, zachowania i decyzj...
Techniki organizatorskie
II przełom – rewolucja przemysłowa i pojawienie się maszyn włókienniczych.
Praca zaczęła być zorganizowana. Pojawienie się systemu przemysłowego, praca wiązała się z poszerzaniem czynności zawodowych. Pojawiły się fabryki a co ...
Wybrane techniki zarządzania
Wybrane Techniki Zarządzania
Spis Treści
1. Wprowadzanie
2. Historia jakości
3. Wybrane techniki zarządzania przez jakości
3.1. Just In Time (JIT)
3.2. Benchmarking
3.3. Metoda Taguchi
4. Zako...