Powiązania między rynkiem a produktem. 

Powiązania między rynkiem a produktem. 
Odpowiedź

Cześć!czy może być z neta ?! bo jak nie to prosze bardzo  W literaturze fachowej istnieje wiele klasyfikacji i podziałów strategii marketingowych. W zależności od przyjętych kryteriów klasyfikacyjnych, różni autorzy wyodrębniają odmienne rodzaje strategii marketingowych. Dokonując konfrontacji atutów i słabości przedsiębiorstwa z zagrożeniami i okazjami otoczenia –zgodnie z analizą SWOT, jeśli tego nie rozumiesz to wejdź http://strategia-marketingowa-wawel.eprace.edu.pl/563,Klasyfikacja_i_rodzaje_strategii_marketingowej.html    

Dodaj swoją odpowiedź
Marketing

Opracowane zagadnienia na egzamin - marketing

Marketing- zintegrowany zbiór instrumentów i działań związanych z badaniem i kształtowaniem rynku, opartych na rynkowych regułach postępowania.
Orientacja rynkowa- cechy: określony punkt wyjścia podejmowania działań (konsument), pro...

Marketing

Marketingowa rola opakowania.

WSTĘP

Wiele produktów, które spotykamy w życiu codziennym wręcz trudno wyobrazić sobie bez opakowania. Życie każdego człowieka nieodłącznie związane jest z wszelkiego rodzaju butelkami, kartonami, puszkami czy torebkami. One prz...

Zarządzanie

Organizacja pracy, zarządzanie i elementy ergonomii

Naukowa organizacja pracy powstała w stanach zjednoczonych na początku XX w.
Był to kierunek zmierzający do naukowego ustalenia najlepszej metody wykonywania dowolnego zadania oraz doboru, szkolenia i motywowania pracowników.

Pod ...

Ekonomia

Międzynarodowe stosunki gospodarcze

Wykłady z MSG październik 01 - styczeń 02

Wykład 1 10.10.01
MSG – część nauk ekonomii, część teorii, część praktyki międzynarodowych przepływów produktów, towarów i usług oraz międzynarodowych przepływów czynni...

Finanse i bankowość

Polski sektor bankowy

Historia

Bank jest taką samą firma jak każda inna, co oznacza, że teoretycznie każdy może założyć własny bank. Ale ponieważ bank przyjmuje depozyty od klientów i przeprowadza w ich imieniu rozliczenia jest instytucją zaufania p...