Dane statystyczne przedstawiające koszty związane ze sprzedażą wytworzonych dóbr czy usług. Zawierają takie wielkości jak ocena kosztów stałych i jednostkowych. Są to również koszty związane z marketingiem, promocją produktów, badaniem rynku i preferencji klientów.
Znaczenie analizy sprzedaży (wielkość, dynamika, struktura)
Znaczenie analizy sprzedaży (wielkość, dynamika, struktura)...
Znaczenie i elementy planu marketingowego.
ZNACZENIE I ELEMENTY PLANU MARKETINGOWEGO
Plan marketingowy jest krótkim, szczegółowym i pisemnym planem, w którym przedstawiane są działania, jakie firma musi podjąć, aby osiągnąć założone obroty i cele marketingowe.
Plano...
Praca dotyczy źródeł dochodów budżetu jednostki samorządu terytorialnego na przykładzie gmin Modliborzyce w latach 2005-08. Celem było ukazanie gospodarki budżetowej oraz analizy finansowej gminy
Wstęp
Samorząd terytorialny jest to specyficzna organizacja społeczności lokalnej (gmina, powiat) lub regionalnej (województwo samorządowe) i zarazem – forma administracji publicznej, w której mieszkańcy tworzą z mocy prawa wspó...
Motywacja i jej znaczenie w procesie pracy
Wprowadzenie.
Istota i rodzaje motywacji:
Jakże inaczej wygląda praca czy nauka, gdy kieruje nami silne wewnętrzne dążenie niż wówczas, gdy uczymy się czegoś tylko po to, żeby zdać egzamin, uniknąć nagany czy złej oc...
Na czym polega segmentacja rynku i jakie ma znaczenie dla skuteczności działań marketingowych
Segmentacja rynku jest to inaczej podział rynku. Segmentacja rynku ma wyodrębnić poszczególnych klientów (kim oni są, ile mają, mogą zapłacić za usługę), które z uwagi na podobieństwo cech ujawniają podobny popyt, w celu przygotowania...