Analiza sprzedaży zawiera wiele przydatnych informacji dotyczących sprzedaży produktów wytwarzanych przez daną firmę w różnych przekrojach, np. raport o nowych klientach, którzy zostali pozyskani przez konkretnych przedstawicieli handlowych lub wielkość popytu na określone dobra produkowane przez przedsiębiorstwo w poszczególnych grupach nabywców. Z tych zestawień wynika wiele ważnych informacji, które mogą być wykorzystane w planowaniu sprzedaży na przyszłość, m.in.: -wskazanie towarów generujących największe zyski, -wpływ poszczególnych pracowników na wyniki firmy, -zadowolenie klientów z oferowanego asortymentu, bądź usług.
Planowanie marketingowe
SPIS TREŚCI
WSTĘP
1.ZASADY PLANOWANIA MARKETINGOWEGO
1.1. Cele planowania marketingowego
1.2.Kwestie i koncepcje działań rynkowych
1.3.Osoby zaangażowane w planowanie marketingowe
1.4.Formy sporządzania planu ...
Formy finansowania małych i srednich przedsiębiorstw
1. Ogólne zagadnienia dotyczące sektora małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce.
1.1 Pojęcie przedsiębiorstwa i jego podstawowe klasyfikacje.
Pojęcie p r z e d s i ę b i o r s t w o w odmiennych znaczeniach występuje w...
Planowanie, Biznes plan, Organizowanie
Wykład 26.09-2004
Literatura:
- R.W. Griffin – Podstawy zarządzania organizacjami
- J.A. Stoner, C.Wankel – Kierowanie
- H. Bieniak – Podstawy zarządzania przedsiębiorstwem
1. Przedsiębiorstwo
2. Fun...
Zarządzanie (planowanie, organizowanie, kontrolowanie, motywowanie)
1. Przedsiębiorstwo
2. Funkcje zarządzania
• Planowanie
• Organizowanie
• Motywacja
• Kontrola
Definicje:
1. Organizacja, przedsiębiorstwo
2. Atrybuty przedsiębiorstwa
3. Zasady przedsiębiorstwa<...
Tezy do egzaminu z Zarządzania (II TiR)
1. Zarządzanie – pojęcia podstawowe, definicje
Zarządzanie - umiejętność prowadzenia działalności gospodarczej, która przynosi efekty, jest także współdziałaniem osób, które umożliwi zneutralizowanie słabości i maksymalnie wy...