harmonogram badania marketingowego

harmonogram badania marketingowego
Odpowiedź

Nie jestem pewna czy o coś takiego chodziło .. 1. Problem badawczy: Analiza przyczyn spadku sprzedaży zmiękczających kremów do pięt firmy ?KAS-TO-MOVON? 2. Cel badania: Celem badanie będzie określenie przyczyn spadku sprzedaży kremów do pięt ?KAS-TO-MOVON?, aby je zlikwidować i w przyszłości uniknąć takich niedociągnięć. 3. Hipoteza badawcza: Przypuszczamy, że spadek sprzedaży Naszych produktów jest spowodowany wprowadzeniem przez konkurencje podobnych kremów, lecz o niższej cenie i lepszej jakości. 4. Zakres badania: a)rzeczowy -podmiotowy: podmiotem Naszego badania będą klienci -przedmiotowy: przedmiotem Naszego badanie będą kremy do pięt b)czasowy: badanie będzie przeprowadzane przez kwartał(01,01,2008 -31,03,2008) c)przestrzenny: Nasze badanie będzie przeprowadzane na rynku krajowym 5. Wybór metody badania: Metodą Naszego badanie będzie ankieta bezpośrednia. 6. Budżet badania: - Zatrudnimy ankietera, godzina jego pracy wyniesie 8 zł za godzinę, ankieter będzie pracował 5 godzin dziennie, 5 dni w tygodniu. Dzienne wynagrodzenie dla ankietera wyniesie 40 zł. Wynagrodzenie za kwartał pracy ankietera to 2000zł. - Koszt ankiet: 1 ankieta kosztuje 0,50 gr. 0,50 gr. * 500 osób badanych=250 zł -koszt urny(będą one umieszczone w 20 wybranych drogeriach): Koszt 1 urny to 20 zł 20zł* 20 uren=400zł -Nagrody: Przewidziane są nagrody dla 5 osób za wypełnienie ankiety w wysokości 50 zł 5osób*50zł=250zł - Praca nad powstaniem ankiet i zliczeniu jej wyników wyniesie 2000zł. Ogółem:4 900zł 7. Harmonogram badania: Badanie zostanie zrealizowane w ciągu 60 dni, w tym: -przygotowanie badanie: 3 dni - przeprowadzenie badania właściwego: 50 dni - opracowanie wyników i przygotowanie raportu: 7 dni 8. Jednostka badania: Badaniu będą poddaniu klienci wybranych drogerii ?NATURA?, którzy podczas przeprowadzania badania będą zakupywać Nasze produkty i którzy wyrażą chęć wypełnienia ankiety. 9. Liczebność próby: Badanie będzie przeprowadzone na 500 osobach. 10. Kwestionariusz Opinie na temat kremów do pięt ?KAS-TO-MOVON? w drogeriach ?NATURA? Dzień dobry! Ankieta jest skierowana do klientów drogerii ?NATURA? zakupujących zmiękczające kremy do pięt ?KAS-TO-MOVON?. Jej celem jest poznanie opinii na temat spadku sprzedaży Naszych kremów. Będziemy wdzięczni, jeśli zechcą Państwo podzielić się z nami opiniami. Zapewniamy, że badanie jest w 100%-ach anonimowe. Udzielając odpowiedzi na poszczególne pytania prosimy zaznaczyć kółeczkiem literkę obok pasującego wariantu lub wpisywać swoją odpowiedź w wykropkowane miejsca. Z góry dziękujemy z poświęcony nam czas. Pyt. 1 Jak często zakupuje Pani/Pan nasz krem? a) raz w tygodniu b) raz w miesiącu c) trudno powiedzieć d) bardzo rzadko e) zdarzyło mi się to po raz pierwszy

Dodaj swoją odpowiedź
Badania operacyjne

Projekt badań marketingowych mających na celu określenie jakimi kryteriami kierują się klienci przy wyborze proszku do prania

Spis treści

1. Wprowadzenie
2. Zakres badań
3. Metoda doboru próby, jej wielkość i charakterystyka
4. Szacunkowy kosztorys i harmonogram badań
5. Ankieta

1.Wprowadzenie
Celem tego badania jest przeprowadz...

Ekonomia

Szczegółowa procedura badań marketingowych.

Badania marketingowe to systematyczny i obiektywny proces gromadzenia, przetwarzania oraz prezentacji informacji na potrzeby podejmowania decyzji marketingowych.

Typy badań marketingowych
Badania marketingowe możemy podzielić w zale�...

Marketing

Planowanie marketingowe

SPIS TREŚCI

WSTĘP

1.ZASADY PLANOWANIA MARKETINGOWEGO
1.1. Cele planowania marketingowego
1.2.Kwestie i koncepcje działań rynkowych
1.3.Osoby zaangażowane w planowanie marketingowe
1.4.Formy sporządzania planu ...

Marketing

Marketing-ściąga

1. ORIENTACJE MARKETINGOWE FIRMY: Wyróżnia się 4 podstawowe fazy rozwoju ogólnej orientacji przedsiębiorstw: •Orientacja produkcyjna – jest to faza związana z przyśpieszonym życiem gospodarczym XVII w; na podstawie odkryć i wdrażania n...

Marketing

Wprowadzenie do marketingu

Wprowadzenie do marketingu

I.Geneza-wzrost produkcji ponad potrzeby.
Pytanie: Jak sprzedać i na jakich warunkach ulokować produkt?
Istota:
Podporządkowanie wszystkich działań w sferze produkcji obrotu życzeniom finalnego ...