Rynek wirtualny- Celem jest wprowadzenie w świat zasad języka komunikacji wizualnej i projektowania graficznego. Zrozumienie wizualnej i semantycznej zależności między obrazem i słowem w kompozycji medialnej. Poznanie podstaw języka wizualnego mediów elektronicznych. Multimedialnej kreacji obrazu cyfrowego i jego roli w komunikowaniu się w erze ikonizacji kultury i rozwoju rynku wirtualnego. Znajomość elementarnych zasad budowy i kształtowania kompozycji w obrazie dwuwymiarowym i trójwymiarze, w przestrzeni rzeczywistej, multimedialnej i wirtualnej (czasoprzestrzeni).
Usługi bankowe
Jest to praca zaliczeniowa na temat usług bankowych w Polsce i na świecie!!!!
Pełna wersja w załączniku
PUNKT I ____________________________________________________
POWSTAWANIE USŁUG BANKOWYCH
_______________________...
Bankowość elektroniczna i internetowa jako nowoczesna usługa finansowa banku
Bankowość elektroniczna i internetowa jako nowoczesna usługa bankowa w Polsce
KIELCE 2008
SPIS TREŚCI
Wstęp ................................................................................................................
Bankowość elektroniczna i internetowa jako nowoczesna usługa bankowa
Bankowość elektroniczna
i internetowa jako nowoczesna usługa bankowa w Polsce
KIELCE 2008
SPIS TREŚCI
Wstęp ..................................................................................................
Marketing-ściąga
1. ORIENTACJE MARKETINGOWE FIRMY: Wyróżnia się 4 podstawowe fazy rozwoju ogólnej orientacji przedsiębiorstw: •Orientacja produkcyjna – jest to faza związana z przyśpieszonym życiem gospodarczym XVII w; na podstawie odkryć i wdrażania n...
Przedsiębiorstwo wobec globalizacji
PRZEDSIĘBIORSTWO WOBEC GLOBALIZACJI
Pod koniec ubiegłego stulecia Peter Drucker (1988) nazwał zarządzanie „nową społeczną technologią zachodu” i przypisał jej znaczenie podstawowego czynnika rozwoju, zwłaszcza tych krajów, którym...