-struktura organizacyjna -proces zarządzania -ludzie -kultura organizacyjna -obiekt zarządzania -cel zarządzania -zasoby ludzkie -zasoby finansowe -zasoby materialne -zasoby organizacyjne -zasoby informacji i wiedzy
Metody i techniki obsługi ruchu turystycznego
1a.turystyka motywacyjna
polegająca na nagradzaniu pracowników – za osiągane wyniki w pracy – podróżą turystyczną. Stanowi ona sposób dowartościowania pracownika i rodzaj wyróżnienia.
b.turystyka kwalifikowana
cechują j�...
Funkcjonowanie przedsiębiorstw hotelarskich i turystycznych - opracowany zestaw pytań
STUDIA ZAOCZNE
PYTANIA NA EGZAMIN FUNKCJONOWANIE PRZEDSIĘBIORSTW HOTELARSKICH I TURYSTYCZNYCH
Co to jest przedsiębiorstwo i z jakich elementów się składa? (1)
PRZDSIĘBIORSTWO-* podst. jednostka organizacyjna gospodarki narodowej, w...
Podstawy turystyki - sciaga
PODSTAWY TURYSTYKI – ZAGADNIENIA EGZAMINACYJNE
1. DATY DOTYCZĄCE NAJISTOTNIEJSZYCH WYDARZEŃ Z HISTORII TURYSTYKI W EUROPIE I POLSCE.
Europa
- 1841 r. – otwarto pierwsze biuro turystyczne THOMAS COOK
- 1857 r. – Angielski...
Podstawy turystyki
PODSTAWY TURYSTYKI – ZAGADNIENIA EGZAMINACYJNE
1. DATY DOTYCZĄCE NAJISTOTNIEJSZYCH WYDARZEŃ Z HISTORII TURYSTYKI W EUROPIE I POLSCE.
Europa
- 1841 r. – otwarto pierwsze biuro turystyczne THOMAS COOK
- 1857 r. – Angielski...
Podstawy turystyki – zagadnienia egzaminacyjne
PODSTAWY TURYSTYKI – ZAGADNIENIA EGZAMINACYJNE
1. DATY DOTYCZĄCE NAJISTOTNIEJSZYCH WYDARZEŃ Z HISTORII TURYSTYKI W EUROPIE I POLSCE.
Europa
- 1841 r. – otwarto pierwsze biuro turystyczne THOMAS COOK
- 1857 r. – Angielski...