Dla konsumenta - pewność pochodzenia produktu, jego jakość, oraz pełne prawo do reklamacji. Dla producenta - reklamę firmy/marki, świadczy o jego rzetelności, poprawia renomę i autorytet
producent -ten co wykonuje ,lub coś produkuje (np.płytę) konsument- ten co słucha tej płyty czyli ten co korzysta , kupuje xd liczne NA NAAAJ !!!
Zachowanie konsumenta
1. Zachowanie konsumenta
1.1.Konsument
Konsument(gospodarstwo domowe) jest podmiotem systemu społeczno-gospodarczego. Jego funkcjonowanie w środowisku przyrodniczym, społecznym, gospodarczym związane jest z zaspokojeniem potrze...
Charakterystyka elementów marketingu mix
1. Wstęp
2. Elementy marketingu mix
2. 1. Produkt, jako element marketingu mix
2. 2. Cena, jako element marketingu mix
2. 3. Promocja, jako element marketingu mix
2. 4. Dystrybucja, jako element marketingu mix
1. Wst...
Marketingowa rola opakowania.
WSTĘP
Wiele produktów, które spotykamy w życiu codziennym wręcz trudno wyobrazić sobie bez opakowania. Życie każdego człowieka nieodłącznie związane jest z wszelkiego rodzaju butelkami, kartonami, puszkami czy torebkami. One prz...
Znaczenie marki w wyborze żywności na tle innych czynników warunkujących zachowania konsumentów - znane marki żywności
Trochę historii
Istnienie marek jest konsekwencją posiadania przez konsumentów niepełnych informacji o dostępności produktów, ich jakości i alternatywnych cenach. Sposób i znaczenie znakowania markami zmieniały się na przestrzeni...
Opracowane zagadnienia na egzamin - marketing
Marketing- zintegrowany zbiór instrumentów i działań związanych z badaniem i kształtowaniem rynku, opartych na rynkowych regułach postępowania.
Orientacja rynkowa- cechy: określony punkt wyjścia podejmowania działań (konsument), pro...