1.-Przedsiębiorcy -Handlowcy -Prezesi firm -Bankowcy -Księgowi -Producenci -Hurtownicy -Detaliści -Konsumenci -Wiele firm wkraczających na rynek 2.W celu sprawdzenia czy firma prosperuje czy traci na wartości lub jak inne firmy wybiły się....
Marketing - pojęcia
1. Co to jest marketing, kto jest podmiotem marketingu, co jest jego przedmiotem, kto kupuje i korzysta z marketingu?
MARKETING - Jest to cały biznes widziany z punktu widzenia jego ostatecznego wyniku , to jest z punktu widzenia klienta..... P...
Metody i techniki badań socjologiczny (zagadnienia do egz. )
HIPOTEZY BADAWCZE – domysł lub przypuszczenie które zostało prowizorycznie wysunięte w celu określenia lub wyjaśniania czegoś. Istotną rzeczą aby domysł czy przypuszczenie mogło ulec weryfikacji poprzez zastosowanie odpowiednich badań ...
Podejście procesowe w organizacji w aspekcie jakości.
1. Wstęp.
Pod koniec XX wieku kierownictwo wielu firm stanęło przed koniecznością dostosowania ich działalności do dynamicznie zmieniającej się sytuacji rynkowej na świecie. Coraz większa konkurencja, globalizacja, wzrastające o...
Prowadzenie działalności gospodarczej na przykładzie Prywatnego Gabinetu Stomatologocznego
Wstęp
Najważniejszym podmiotem gospodarki jest osoba fizyczna, osoba
prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej,
prowadząca działalność gospodarczą w warunkach określonych przep...
Badania społeczne
WYKŁAD 1. (04-10-04)
Rodzaje badań:
- badania poznawcze - (np. bad. socjometryczne), celem bad. jest poznanie, diagnoza jakiegoś zjawiska;
- badania stosowane - ich wyniki stosujmy w praktyce, aby osiągnąć jakiś cel;
- badania...