http://zadane.pl/zadanie/158217
Strategia działalności reklamowej na przykładzie branży ubezpieczeniowej.
Wstęp 2
Rozdział I Branża ubezpieczeniowa w Polsce 3
1.1 Rynek ubezpieczeniowy - pojęcie i mechanizm funkcjonowania 3
1.2 Segmentacja rynku 6
1.3 Przedsiębiorstwa na rynku ubezpieczeniowym 7
Rozdział II Specyfika produktu u...
Kryteria oceny rentowności przedsiębiorstwa
Według jakich kryteriów będziemy oceniać efektywność i rentowność przedsiębiorstwa
Podstawowymi miernikami, stosowanymi w pionowej analizie rachunku wyników, są wskaźniki zyskowności. Ich konstrukcja jest bardzo prosta: zy...
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
Wykłady z MSG październik 01 - styczeń 02
Wykład 1 10.10.01
MSG – część nauk ekonomii, część teorii, część praktyki międzynarodowych przepływów produktów, towarów i usług oraz międzynarodowych przepływów czynni...
franchising
Warto wiedzieć, co to znaczy, bo franchising to sposób na własny biznes. A własny biznes to najlepsza droga do satysfakcjonujących zarobków. Kiedy słyszymy o sieciach franchisingowych, najczęściej kojarzą nam się one z restauracjami szybk...
Na podstawie znanych Ci z otoczenia podmiotów gospodarczych ocen znaczenie monopolu w gospodarce i nazwij ograniczenia jakie z powodu jego praktyk nas determinuja.
MONOPOL - CECHY CHARAKTERYSTYCZNE
Monopolem nazywamy sytuację rynkową, w której istnieje tylko jeden dostawca danego towaru lub usługi. Może mieć charakter państwowy w sytuacji, gdy przepisy prawne danego kraju pozwalają świadczyć okre...