Reklamodawcy nastawieni na promowanie marki zazwyczaj koncentrują się na dotarciu do odbiorców docelowych przy zachowaniu kontroli nad kontekstem i kosztem wyświetlania reklam. W sieci reklamowej Google reklamodawcy mogą się reklamować w sieci witryn utworzonej samodzielnie za pomocą wielu technik kierowania (np. kontekstowe kierowanie na słowa kluczowe, miejsca docelowe i grupę docelową). Pozwala to skuteczniej i częściej docierać do odbiorców docelowych w dowolnej skali.
Wizerunek kobiety we współczesnej reklamie prasowej
Spis treści:
Wstęp 5
Rozdział I 9
Charakterystyka reklamy prasowej 9
Reklama 9
Prasa 14
Reklama prasowa 16
Współczesna reklama, jej cel i środki 18
Rozdział II 20
Kobieta w reklamie 20
Wizerunek ko...
Wpływ reklam na dzieci.
Dzieci w wieku przedszkolnym nie rozumieją jeszcze istoty reklamy. Wierzą, że reklamy mówią prawdę, są więc bardzo podatne na ich perswazję. Dzieci traktują reklamę jak każdy inny film. Dopiero w wieku szkolnym zaczynają rozumieć, co j...
Ekonomika mediów wykłady
1. Informacja dziennikarska jako towar.
Historia powstania i rozwoju komunikowania masowego i środków masowej informacji, kanałów jego dostosowania odbiorcom wskazuje, iż, jednym z najważniejszych czynników wpływających na nie był...
Internet jako nowa forma komunikatu obrazowego firmy
Usługi dostępne przez internet Podstawowa dzisiaj usługą, najlepiej znana i rozpoznawana przez podawane już przez większość firm w reklamach i informacjach adresy internetowe, to strony WWW (World Wide Web), Światowa Pajęczyna, z której k...
Filozofia Kostylo
Filozofia – Kostyło
Trzy okresy w filozofii:
Starożytny
Średniowieczny
Nowożytny
Czasem jest tak, że to dzieło, wydarzenie historyczne, działalność szkoły filozoficznej lub etycznej wyznacza epokę – współczesnoś...