W jaki sposób przedsiębiorstwo może wpływać na zachowanie klientów?

W jaki sposób przedsiębiorstwo może wpływać na zachowanie klientów?
Odpowiedź

W nastepujacych sferach: 1. Zakup produktu - np. Poprzez reklame. 2. Lojalnosc wobec marki danego przedsiebiorstwa - np poprzez takie konstruowanie ofert i cen, w ktorych klientom nie oplaca sie kupowac produktow konkurencji. 3. Opinie klientow o danej marce, np poprzez wzbudzanie sympatii do danego przedsiebiorstwa - takie rezultaty odnosi sie dzieki dzialaniom public relations. 4. Naklanianie klientow do reklamowania towaru danego przedsiebiorstwa wsrod znajomych - np poprzez stworzenie takiej oferty, w ktorej klient odnosi jakies korzysci w ramach polecenia danej firmy znajomym.

Dodaj swoją odpowiedź
Podstawy przedsiębiorczości

W jaki sposób przedsiębiorstwo może wpływać na zachowanie klientów? PILNE!!! PROSZĘ O POMOC :)

W jaki sposób przedsiębiorstwo może wpływać na zachowanie klientów? PILNE!!! PROSZĘ O POMOC :)...

Ekonomia

Marketing - pojęcia

1. Co to jest marketing, kto jest podmiotem marketingu, co jest jego przedmiotem, kto kupuje i korzysta z marketingu?
MARKETING - Jest to cały biznes widziany z punktu widzenia jego ostatecznego wyniku , to jest z punktu widzenia klienta..... P...

Finanse i bankowość

Biznesplan

Szanowni Państwo!

Publikacja „Zostań przedsiębiorcą – tworzenie biznesplanu” wydana przez Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie może ułatwić rozpoczęcie działalności gospodarczej i późniejsze funkcjonowanie firmy na rynku. ...

Finanse i bankowość

Controlling - obszerny i szczegółowy referat

SPIS TREŚCI:
I. Controlling
1.1 Geneza i istota controllingu
1.2 Pojęcie controllingu
1.3 Formy i funkcje controllingu
1.4 Metody i modele controllingu
II. Zrównoważona Karta Wyników (Balanced Scorecard)
2.1 Genez...

Finanse i bankowość

Controlling finansowy jako element rachunkowości zarządczej

CONTROLLING FINANSOWY JAKO ELEMENT RACHUNKOWOŚCI ZARZĄDCZEJ


Wstęp ............................................................................................................................ 3
ROZDZIAŁ I
Organizacja contro...