Być liderem oznacza brać odpowiedzialność za to co dzieje się w drużynie. Za jej sukcesy i porażki. Lider powinien być stanowczy ale też wyrozumiały oraz z zapałem wykonywać swoje obowiązki.
Cykl życia produktu
Przygotowując decyzje w zakresie produktu firma powinna wszystkim odpowiedzieć na pytanie: jakie towary i usługi oferować i jakie powinny być cechy charakterystyczne poszczególnych towarów i usług? Przyjęte rozwiązania powinny zapewniać p...
teoria przedsiębiorstwa - wykłady
Teoria przedsiębiorstwa
Wybrane problemy
Metody analizy ekonomicznej
Niezależnie od metody, celem analizy ekonomicznej jest wyprowadzenie zbioru wniosków lub twierdzeń z danego zbioru założeń lub postulatów po...
Motywacja i jej znaczenie w procesie pracy
Wprowadzenie.
Istota i rodzaje motywacji:
Jakże inaczej wygląda praca czy nauka, gdy kieruje nami silne wewnętrzne dążenie niż wówczas, gdy uczymy się czegoś tylko po to, żeby zdać egzamin, uniknąć nagany czy złej oc...
Zarządzanie personelem
Spis Treści
Wstęp
1. Cele i funkcje zarządzania personelem 5
2. Zarządzanie personelem 7
2.1. Koncepcje zarządzania personelem 7
2.1.1. Personal Managment 7
2.1.2. HRM – Human Resorce Managment 8
2.2. Modele zarzą...
Teoria zarządzania
Zarządzanie Kierowania - jest to proces planowania, organizowania, przewodzenia, kontrolowania pracy członków organizacji oraz wykorzystywania wszelkich dostępnych zasobów organizacji do osiągnięcia jej celów.
Podstawowe funkcje kierowan...