Analiza rynku ma zadanie określić pozycję przedsiębiorstwa i zależy od sytuacji na rynku i konkurencji. Analiza rynku powinna zawierać cztery podstawowe punkty: - charakterystyka rynku lub branży - opis klienta - opis konkurencji - źródła przewagi konkurencyjnej
Podstawy prawne, rodzaje, metody sporządzania oraz analiza rachunku przepływów pieniężnych
1.1. Pojęcie, regulacje prawne i zastosowanie przepływów pieniężnych
Rachunek przepływów pieniężnych, podobnie jak bilans i rachunek zysków i strat, jest obligatoryjną częścią rocznego sprawozdania finansowego banku, który przeds...
Planowanie marketingowe
SPIS TREŚCI
WSTĘP
1.ZASADY PLANOWANIA MARKETINGOWEGO
1.1. Cele planowania marketingowego
1.2.Kwestie i koncepcje działań rynkowych
1.3.Osoby zaangażowane w planowanie marketingowe
1.4.Formy sporządzania planu ...
Biznes Plan jako narzędzie planowania inwestycji
1. POJĘCIE BIZNES - PLANU
Biznes plan to dokument określający cele, jakie firma chce osiągnąć, strategia działania oraz ramy czasowe, w jakich cele te powinny być osiągnięte.
Plan działalności przedsiębiorstwa, uwzględniaj...
Struktura Biznesplanu
STRUKTURA BIZNES PLANU
Biznes plan zbudowany jest według prostej zasady konstrukcji. Zakres
merytoryczny pl...
Marketing Międzynarodowy AGH Kraków
I MARKETING MIĘDZYNARODOWY
Kierunki sprzedaży:
1. na rynku wewnętrznym
2. na rynku zagranicznym (problem wyboru: struktury towarowej, czyli asortymentu i gdzie eksportować)
Przed podjęciem działań marketingowych w przypad...