Jakie są podstawowe założenia marketingu 3.0?

Jakie są podstawowe założenia marketingu 3.0?
Odpowiedź

Marketing 3.0: produkt i organizacja ma wspierać wartości Klienta.

Dodaj swoją odpowiedź
Marketing

Pojęcie produktu w marketingu

Głównym elementem marketingu-mix jest produkt. Wszystkie pozostałe elementy są bezpośrednio z nim związane, ponieważ bez produktu nie można mówić ani o cenie, ani o dystrybucji, ani o promocji.
Produkt to każde dobro materialne, usłu...

Marketing

Strategie konkurencji przedsiebiorstw

Wstęp

Każda firma konkurująca w danym sektorze ma strategię konkurencji, sformułowaną świadomie lub wynikową. Strategia może być celowo opracowana w toku procesu planowania albo może być efektem działalności różnych działó...

Marketing

Marketing ściąga

Marketing proces społeczny dzięki któremu jednostki lub grupy otrzymują to czego potrzebują i chcą,poprzez
kreowanie oferowanie i swobodną wymianę produktów i usług.
Marketing-sztuka kształtowania i zaspokajania klienteli z zyskie...

Zarządzanie

Strategie

1. Zarządzanie organizacją jako proces decyzyjny, funkcje menedżera w zarządzaniu organizacją - Podejmowanie decyzji jest istotą procesu zarządzania aby móc podejmować decyzje musi być spełniony szereg warunków z których trzy mają decy...

Zarządzanie

Rola inteligencji techniczno-ekonomicznej w zarządzaniu

Pierwszym etapem rozwoju teorii organizacji i zarządzania, rozumianej jako produkt i element współczesnej cywilizacji przemysłowej, jest tzw. kierunek naukowego zarządzania. Wiąże się on głównie z nazwiskiem jego twórcy, amerykańskiego i...