Rozprawka na temat: Czy szkoła jest potrzebna?

Uważam, że szkoła jest potrzebna i powiniśmy do niej chodzić. Szkoła jest rzeczą przydatną, która uczy nas i pełni rolę drugiego domu rodzinego a bynajmniej powina.
Moje zdanie na temat szkoły uzasadniam takimi argunentami jak: po pierwsze w szkole spędza sie miło czas, spotyka grono swojich kolegów, przerzywa pierwsza miłość. Po grudi uczymy się wiele nowych rzeczy, przydatnych w rzyciu dorosłym, nabywany nowe umiejętności, rozwijamy nasze zainteresowania i kształcimynasze taleny. Po tzrcie mielibyśmy robić w domu? Oczywiście na początku było by super, życie bez stresów sprawdzianów i nauki, ale na długą metę zaczeło by sie nam nudzić czy było by to takie wspaniałe? Raczej nie, zaczeło by sie nam nudzić. Szkoła nie jest zła, na jaką wygląda i da się lubić.
Podsumuwując te wszystkie argumenty uważam, że szkoła była potrzebna, jest potrzebna i będzie potrzebna i trzeba do niej chodzić gdyż zapewnia późniejszy byt, życia na poziomie i pełno wrażeń.

Dodaj swoją odpowiedź
Język polski

Rozprawka na temat Czy szkoła jest potrzebna Pomózcie bo to na jutro

Rozprawka na temat Czy szkoła jest potrzebna Pomózcie bo to na jutro...

Język polski

Napisz rozprawkę na temat czy szkoła jest mi potrzebna? uzasadnij swoją wypowiedź.   Proszę o szybką odpowiedź i chciałbym aby rozprawka była napisana że szkoła jest mi potrzebna daje naj:D

Napisz rozprawkę na temat czy szkoła jest mi potrzebna? uzasadnij swoją wypowiedź.   Proszę o szybką odpowiedź i chciałbym aby rozprawka była napisana że szkoła jest mi potrzebna daje naj:D...

Dydaktyka

Dydaktyka od a-z

Dydaktyka
1. Dydaktyka jako nauka.
1. Geneza i znaczenie nazwy dydaktyka.
Nazwa dydaktyka pochodzi z języka greckiego, w którym didaktikós znaczy pouczający, a didasko uczę.
Dydaktykę traktuje się obecnie jako naukę o naucz...

Historia

Jak Polacy walczyli z rusyfikacją i germanizacją.

Może zacznijmy od tego, co to oznaczają te pojęcia.
Otóż, rusyfikacja to (cytuję): „proces polegający na dążeniu władz rosyjskich do wynarodowienia ludności podbitych państw poprzez narzucanie rosyjskiego języka, obyczajów, kultu...