Ankieta- Skuteczność oddziaływania reklamy na konsumenta

ANKIETA

Skuteczność oddziaływania reklamy na konsumenta


Szanowni Państwo!.

Zwracamy się z uprzejmą prośbą o udzielenie odpowiedzi na poniższe pytania. Ankieta jest anonimowa, a jej wyniki zostaną wykorzystane wyłącznie do celów naukowych. W trakcie wypełniania ankiety należy zakreślić kółkiem jedną właściwą odpowiedź i/lub wpisać brakujące informacje.

1. Jak Pan(i) zapatruje się na reklamy telewizyjne?
a)denerwują mnie
b) są mi obojętne
c) lubię oglądać

2. Czy reklamy mają wpływ na produkty kupowane przez Pani(ą)?
a) nie mają żadnego
b)czasami kupuje produkty które mnie zainteresowały dzięki reklamie
c) kupuje tylko reklamowane produkty

3.Jak Pan(i) postrzega rzetelność reklam?
a) są nieprawdziwe i nieadekwatne do jakości reklamowanego produktu
b) jest w nich sporo prawdy
c) wszystko jest bardzo wiarygodne

4. Jakich zakupów dokonała Pan(i) pod wpływem reklamy?
a) środków czystości
b) produktów żywnościowych
c) sprzętu RTV i AGD
d) inne..............................................................................................

5. Czy czyta Pan(i) reklamy(ulotki) otrzymane na ulicy?
a) nie, nie interesuje mnie to
b) zależy jakiego produktu bądź usług ona dotyczy
c) tak zawsze, często są to interesujące informacje

6. Jakie reklamy przemawiają do Pan(i) najbardziej?
a) telewizyjne
b) radiowe
c) bilbordy
d) ulotki

7.Najwiekszą rolę w reklamie pełni wg Pan(i)?
a) informacja
b)muzyka
c)pomysł
d) to nie ma znaczenia

8. Czy większą uwagę przyciągają reklamy „wzięte z życia codziennego” czy fikcyjne?
a) wole zdecydowanie te z życia codziennego
b) preferuje te fikcyjne, gdyż są zazwyczaj bardziej oryginalne
c) nie ma to dla mnie znaczenia

Metryczka:


9. Płeć:
a) Kobieta
b) Mężczyzna

10. Wiek:
a) 18-25 lat
b) 26-35 lat
c) 36-45 lat
d) 46-55 lat
e) powyżej 55 lat

11. Czy Pan/i pracuje?
a) Tak
b) Nie
c) Bezrobotny
d) Rencista / emeryt
e) Uczę się






SERDECZNIE DZIĘKUJEMY PAŃSTWU ZA WYPEŁNIENIE ANKIETY!.

Dodaj swoją odpowiedź
Psychologia

Reklama i psychologia

Rozdział 1. Zagadnienia teoretyczne

1.1. Definicja reklamy
„Słowo reklama pochodzi od łacińskiego wyrazu reclamare, oznaczającego hałasowanie, robienie wrzawy” . Reklama ma zatem za zadanie przyciągać uwagę odbiorcy....

Podstawy przedsiębiorczości

Czym jest marketing?

System funkcjonowania firm na rynku dający jej możliwość osiągnięcia sukcesu nie jest jednoznacznie zdefiniowany. Pojęcie marketingu ulega ciągłym zmianom. Według encyklopedii PWN marketing to zespół działań, które mają na celu kreow...