Moje wakacje

Moje ostanie wakacje spędziłam z rodzicami nad Morzem Bałtyckim.Chociaż pogoda była w kratkę, nie nudzilismy się.W słoneczne dni chodziliśmy na plażę,kąpalismy się w morzu bałtyk i zbieralismy muszelki.Bardzo podobała mi się wycieczka do Trójmiasta,Gdańsk,Gdynia i Sopot to piękne miasta, a gdańszczanie są bardzo miłymi ludźmi.Odwiedziliśmy także fokarium w Helu.Pierwszy raz widziałam prawdziwe foki.W drodze na Hel zatrzymalismy się w Jastarni,Ktora jest znanym ośrodkeim wypoczynkowym.W deszczowe dni też było fajnie,ponieważ czytałam książkę pod tytułem "Ania z Zielonego wzgórza".Do domu wracalismy przez Żuławy Wiślane,najnizej w Polsce położoną kraine geograficzną.Nigdy nie zapomne tych wakacji,gdyż morze polskie jest cudowne.

Dodaj swoją odpowiedź
Język angielski

Bez tłumacza Google Daje NAJJ Przetłumacz Moje wakacje W moje wakacje pojechałem do babci , około 19-20 lipca , spędziłem bardzo przyjemny 5 dni. Następnie udałem się do ciotki , również na 5 dni.codziennie jeździlismy nad jezioro pogoda była piękna

Matematyka

1 ) Moje wakacje zaczely sie 26czerwac do 1 wrzesnia . Wyjechalam na wakacje 28 czerwca na 3tygodnie . a) ILE TRWAŁY MOJE WAKACJE b) KIEDY SKONCZYL SIE MOJ WYJAZD PILNE DAJE NAJ NAJ...

Język niemiecki

Moje wakacje spędziłam z rodziną i przyjaciółmi. Na poczatku lipca wyjechałam w bieszczady z dziadkami. Pogoda była świetna codziennie było słońce. Poznałam tam też dużo nowych osób z którymi spotkam się w następne wakacje. Po 3 tygodniach wróciłam do dom

Matematyka

moje wakacje zaczely sie 26czerwac do 1 wrzesnia . Wyjechalam 28 czerwac na 3tygodnie . a) Ile trwały wakacje b) Kiedy skonczyl sie moj wyjazd . zad.2 7 rano sniadanie ktore trwa 2h30min , obiad trwa 2h i skonczyl sie o godz.14 .Ile czas

Język angielski

Proszę o przetłumaczenie poniższego tekstu na język angielski. Moje wakacje spędziłem nad morzem pogoda była dobra. Następnie pojechałem na obóz sportowy wakacje były udane. Z góry dziękuję...

Przetłumaczy mi ktoś na angielski? tyle ze nie z tłumacza bo ja to tez potrafie.... :) Moje wakacje były nudne, ponieważ zostałam w (moje miasto xd nie wazne xd). Codziennie spotykałam sie z moimi przyjaciółmi. W sierpniu często padało więc wtedy sie