Formy marketingu bezpośredniego.

Formy marketingu bezpośredniego.
Główne formy marketingu bezpośredniego obejmują sprzedaż „twarzą w twarz", marketing pocztowy (przesyłki pocztowe), marketing za pośrednict¬wem katalogów, telemarketing, marketing za pośrednictwem telewizji (Direct-Response Television, DRTV) i marketing online. Te formy marketingu można wykorzystać jako instrumenty komunikacji do przesyłania wiadomości docelo¬wym klientom, a także jako pozasklepowe kanały dystrybucji detalicznej.
Sprzedaż „twarzą w twarz"
Oryginalna i najstarsza formą marketingu. Większość firm zajmujących się marketingiem na rynku przedsię¬biorstw opiera się w dużej mierze na profesjonalnym personelu sprzedaży mającym zidentyfikować potencjalnych klientów; stworzyć z nich klientów rzeczywistych, zbudować trwałe więzi i rozwijać przedsięwzięcie
Marketing pocztowy
Marketing pocztowy polega na wysyłaniu listów, reklam, próbek, folderów i innych „skrzydlatych" sprzedawców do potencjalnych klientów wybranych z listy adresowej.
Marketing pocztowy dobrze pasuje do bezpośrednich, indywidualnych kontaktów.
a także ...?
Do niedawna cały marketing pocztowy wykorzystywał przesyłki dostar¬czane w sposób tradycyjny (list, telegram). Ostatnio jednak popularne się stały nowe formy dostarczania przesyłek.
Faks. Główną zaletą faksu w porównaniu ze zwykłą przesyłką jest to, że wiadomość może być otrzymana natychmiast po wysłaniu. E-mail. Poczta elektroniczna pozwala użytkownikom na przesyłanie wiado¬mości lub plików bezpośrednio z jednego komputera do innego. Wiadomości nadchodzą niemal natychmiast i są przechowywane do momentu odczytania ich przez -odbiorcę.
Te nowe formy dostarczają pocztę z szybkością niewiarygodną w po¬równaniu ze ślimaczym tempem urzędów pocztowych. Podobnie jednak jak część poczty dostarczanej tradycyjnymi kanałami mogą być potraktowane jako
Marketing za pośrednictwem katalogów obejmuje sprzedaż z użyciem Marketing za katalogów wysyłanych do wybranych klientów lub dostępnych w punktach pośrednictwem katalogów sprzedaży czasopism i w sklepach.
Telemarketing
W telemarketingu w celu bezpośredniej sprzedaży konsumentom wykorzystywanie telefonu wykorzystuje się telefon. Stał się on podstawowym narzędziem marketingu bezpośredniej sprzedaży Marketing telefoniczny skierowany na zewnątrz wykorzystuje się konsumentom.

Dodaj swoją odpowiedź
Marketing

Formy marketingu bezpośredniego

FORMY MARKETINGU BEZPOŚREDNIEGO
1. Sprzedaż ,,twarzą w twarz’’
2. Marketing pocztowy
3. Marketing za pośrednictwem katalogów
4. Telemarketing
5. Marketing za pośrednictwem telewizji
6. Marketing online

SPR...

Dziennikarstwo

Formy reklamy w cyberprzestrzeni

Baner.
Baner (ang. Banner ads) jest jedną z najstarszych form działań reklamowych w Internecie i nadal najczęściej wykorzystywaną. Banery nazywane są również transparentami reklamowymi. Jest to różnego rodzaju element graficzny, któ...

Marketing

Istota marketingu bankowego

Zmiany zasad funkcjonowania rynku finansowego a zwłaszcza wzrost liczby banków, rozwój konkurencji między nimi, upowszechnianie wiedzy o usługach bankowych oraz zmiany kulturowe, polegające na coraz większej orientacji kredytowej społeczeńs...

Politologia

Kapitał zagraniczny w Polsce: przyczyny, formy i skutki.

Praca licencjacka pisana na zlecenie osoby, która uważała, że jest tak przebiegła, iż nie musi płacić.
W załączniku wykresy, tabele etc.

Miłego korzystania :)

Nazwa szkoły
Kierunek studiów

Imię i Nazw...

Finanse i bankowość

Formy finansowania małych i srednich przedsiębiorstw

1. Ogólne zagadnienia dotyczące sektora małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce.

1.1 Pojęcie przedsiębiorstwa i jego podstawowe klasyfikacje.

Pojęcie p r z e d s i ę b i o r s t w o w odmiennych znaczeniach występuje w...