Środki i Nośniki reklamowe

Środki i Nośniki reklamowe
Odpowiedź

Środkami  przekazu danej reklamy są  to przede wszystkim narzędzia służące do masowego komunikowania. Nośniki reklamowe: - banery reklamowe -ulotki - spoty reklamowe w telewizji i radiu  - bilbord - reklama ustna przekazywana od innych  - plakaty  notatka z przed siębiorczości 

Dodaj swoją odpowiedź
Statystyka

Środki techniczne pracy biurowej

1. POSTĘP TECHNICZNY W PRACY BIUROWEJ

Nowoczesna technika ma charakter dynamiczny powodujący dostosowanie jej do zmieniających się okoliczności, warunków i wymagań.
Z dynamicznym charakterem wiąże się także inna cecha, a mian...

Dziennikarstwo

Organizacja i realizacja kampanii społecznej

Kolejną fazą jest organizacja i realizacja kampanii, obie niewidoczne jeszcze dla odbiorców. Organizm inspirujący i finansujący kampanię społeczną podejmuje decyzję w zakresie stopnia świadczenia usług w jej realizacji przez zawodowych ko...

Reklama

Reklama zewnętrzna

Reklama zewnętrzna jest najstarszą formą komunikacji wizualnej. Znaki i malowidła znajdowano w ruinach Pompei i na średniowiecznych budowlach w europejskich miastach. Nośniki reklamy zewnętrznej cechuje duża różnorodność, należą do nic...

Psychologia

Reklama i psychologia

Rozdział 1. Zagadnienia teoretyczne

1.1. Definicja reklamy
„Słowo reklama pochodzi od łacińskiego wyrazu reclamare, oznaczającego hałasowanie, robienie wrzawy” . Reklama ma zatem za zadanie przyciągać uwagę odbiorcy....

Marketing

Marketing- kampania reklamowa

Kampania reklamowa płynu i proszku do prania „HAPPY”

1.Opis produktu oraz jego mocne strony.

Nazwa potoczna: proszek i płyn do prania ubranek dla dzieci i niemowląt.
Przygotowany do używania zarówno w pralkach automa...