Środkami przekazu danej reklamy są to przede wszystkim narzędzia służące do masowego komunikowania. Nośniki reklamowe: - banery reklamowe -ulotki - spoty reklamowe w telewizji i radiu - bilbord - reklama ustna przekazywana od innych - plakaty notatka z przed siębiorczości
Środki techniczne pracy biurowej
1. POSTĘP TECHNICZNY W PRACY BIUROWEJ
Nowoczesna technika ma charakter dynamiczny powodujący dostosowanie jej do zmieniających się okoliczności, warunków i wymagań.
Z dynamicznym charakterem wiąże się także inna cecha, a mian...
Organizacja i realizacja kampanii społecznej
Kolejną fazą jest organizacja i realizacja kampanii, obie niewidoczne jeszcze dla odbiorców. Organizm inspirujący i finansujący kampanię społeczną podejmuje decyzję w zakresie stopnia świadczenia usług w jej realizacji przez zawodowych ko...
Reklama zewnętrzna
Reklama zewnętrzna jest najstarszą formą komunikacji wizualnej. Znaki i malowidła znajdowano w ruinach Pompei i na średniowiecznych budowlach w europejskich miastach. Nośniki reklamy zewnętrznej cechuje duża różnorodność, należą do nic...
Reklama i psychologia
Rozdział 1. Zagadnienia teoretyczne
1.1. Definicja reklamy
„Słowo reklama pochodzi od łacińskiego wyrazu reclamare, oznaczającego hałasowanie, robienie wrzawy” . Reklama ma zatem za zadanie przyciągać uwagę odbiorcy....
Marketing- kampania reklamowa
Kampania reklamowa płynu i proszku do prania „HAPPY”
1.Opis produktu oraz jego mocne strony.
Nazwa potoczna: proszek i płyn do prania ubranek dla dzieci i niemowląt.
Przygotowany do używania zarówno w pralkach automa...