Plan marketingowy

PLAN MARKETINGOWY

1.Opis przedsięwzięcia
Pragniemy rozpocząć działalność gospodarczą w kategorii gastronomiczno-rozrywkowej. Realizację programu rozpoczniemy w mieście stołecznym Warszawie na osiedlu „Mokotów”, ze względu na ubogie zaplecze tego rejonu, w rozwijanej przez nas kategorii działalności. Przewidujemy, że założone przez nas bistro odniesie duży sukces finansowy, a także zyska popularność mieszkańców tej dzielnicy. Pragniemy zatrudnić pracowników z wysokimi kwalifikacjami, aby podwyższyć standard naszych usług.
2. Oferowane produkty i usługi
Do zakresu naszych usług należy przede wszystkim kwalifikować zaspokajanie potrzeb kulinarnych naszych gości. Dużą wagę przywiązujemy także do lokalizacji i aranżacji wnętrza naszego bistro. Atmosfera związana z umeblowaniem, muzyką i dostępnymi rozrywkami wpłyną korzystnie na wrażenia klientów. Od konkurencji pragniemy wyróżniać się oryginalnością formy przekazywania popularnych usług.
3.Rynek docelowy
Nie chcemy skupiać się na konkretnym odbiorcy. Postaramy się dostosować do potrzeb wszystkich klientów, bez względu na wiek, wyznanie, wygląd czy gust, aczkolwiek ukierunkowanie działalności w związku z jedną tematykę może przyczynić się do większej popularności naszego lokalu u osób preferujących jego styl.
4.Słabe strony
Ograniczenie działalności do jednego rejonu Warszawy.
5.Mocne strony
Przeciwstawiona słabej stronie przedsięwzięcia w małej dzielnicy możliwość dostawy zamówionych z menu dań szybko i z zachowaniem świeżości produktów.
6.Reklama
• Ulotki reklamowe, z ofertą i wybranymi daniami z menu
• Informacje w prasie
• Billboardy na osiedlu „Mokotów”
• Krótkie spoty w radiu

Dodaj swoją odpowiedź
Marketing

Plan marketingowy

SPIS TREŚCI


I. Streszczenie projektu przedsięwzięcia
II. Charakterystyka firmy
1.Historia firmy
2.Ogólne cele i zasady działania firmy
III. PLAN marketingowy
1.Streszczenie.
2.Analiza sytuacji wyjściow...

Marketing

Plan marketingowy

WSTĘP

Plan marketingowy jest krótkim, szczegółowym i pisemnym planem, w którym przedstawiane są działania, jakie firma musi podjąć, aby osiągnąć założone obroty i cele marketingowe.

Planowanie to jedna z najważniejs...

Marketing

Analiza SWOT, Plan marketingowy, Biznas plan


1.Analiza SWOT
2.Plan marketingowy
3.Biznes Plan

Przedsiębiorstwo jest organizacją uporządkowaną i powołaną do realizacji celów. Służą temu wszystkie gromadzone w przedsiębiorstwie zasoby: ludzkie, kapitałowe, fina...

Marketing

Plan marketingowy dla przykładowego solarium

Spis treści:

I Charakterystyka firmy
1.Ogólne informacje o firmie
1.2.Forma własności.
2.Ogólne cele i zasady działania firmy

II Plan marketingowy
1.Streszczenie
2.Analiza sytuacji wyjściowej
2.1.Ryne...

Podstawy przedsiębiorczości

Opracuj plan marketingowy dowolnie wybranego produktu rolniczego.

W planowaniu przedsiębiorstwa wyróżniające się znaczenie ma plan marketingu. Jest on uznany za ? kamień probierczy? skutecznego zarządzania i z tego względu jego opracowanie wymaga współdziałania inteligencji i talentu. Plan marketingu wy...

Marketing

Plan marketingowy

PLAN MARKETINGOWY – wykład

Temat: ANALIZA SYTUACJI

FIRMA = potencjał firmy wewnątrz + otoczenie zewnętrzne ( sfera ogólnogospodarcza,
ogólno kulturowa, polityczno prawna, technologiczna, konkurencja)

Analiza ...