PLAN MARKETINGOWY - KOMPANIA PIWOWARSKA
Wprowadzenie
1. Misja oraz charakterystyka firmy
2. Cele marketingowe
3. Rynki docelowe
4. Sposoby osiągania ustalonych celów
5. Marketing mix
5.1. Produkty
5.2. Cena
5.3. Dystrybucja
5.4. Promocja
5.5. Zestaw potencjalnych zagrożeń oraz sposoby ich minimalizacji
Wprowadzenie
Kompania Piwowarska SA powstała w 1999 roku z połączenia Lech Browar Wielkopolski S.A. oraz Browarów Tyskich Górny Śląsk S.A. Inwestorem strategicznym powstałej w ten sposób spółki został międzynarodowy koncern piwowarski South African Breweries International (obecnie). SABI w roku 1995 zakupił pakiety większościowe w Lech Browary Wielkopolski SA, a rok później - w Browarach Tyskich Górny Śląsk SA. Znaczący pakiet akcji Kompanii Piwowarskiej S.A. posiada także rodzima firma. W 2003 roku podpisana została umowa pomiędzy Kompanią Piwowarska S.A., a Radeberger Gruppe AG, na mocy której Kompania Piwowarska stała się właścicielem browaru Dojlidy w Białymstoku.
W ramach konsolidacji podjęliśmy zakrojony na szeroką skalę program inwestycyjny. Zasadniczej zmianie uległy strategie marketingowe trzech browarów, przebudowano i zunifikowano sieć sprzedaży i dystrybucji oraz unowocześniono linie technologiczne. Wdrażając program zapewniający najwyższą jakość wyrobów zainstalowaliśmy również elektroniczny system kontroli produkcji, dzięki któremu na każdym etapie cyklu technologicznego osiągamy pożądane wyniki.
Patrz załącznik