Sprawozdanie o wycieczce

We wtorek 23.05.2019, odbyła się wycieczka szkolna do Kazimierza Dolnego. Wzięli w niej udział uczniowie klasy 1a. Celem naszej wyprawy było zwiedzanie miasta i okolic.

Wyjechaliśmy rankiem sprzed szkoły. W autokarze śpiewaliśmy i rozmawialiśmy. Gdy dojechaliśmy do Kazimierza, okazało się, że mamy trochę wolnego czasu, więc udaliśmy się na spacer po rynku spotkaliśmy się z naszym przewodnikiem, który szybko przedstawił nam plan wycieczki. Następnie zostaliśmy oprowadzeni po starówce. Znajdujące się tam kamienice i stragany oglądaliśmy przez około 30 minut.

W dalszej kolejności udaliśmy się do ratusza, gdzie podziwialiśmy zabytkowe sale. Przewodnik opowiedział nam dziejach miasta. Po zwiedzaniu ratusza przeszliśmy do wąwozu. Mogliśmy tam obejrzeć między innymi wielkie drzewa oraz korzenie. Uwagę wielu ludzi zwróciły nietypowe kształty gałęzi.

Trzecim i ostatnim punktem naszej wycieczki był rejs po Wiśle. Podziwiając krajobraz, wysłuchaliśmy opowieści przewodnika na temat Warsa i Sawy. Potem udaliśmy się do teatru. Zobaczyliśmy tam sztukę żydowską. Następnie wszyscy spotkaliśmy się w rynku, zrobiliśmy pamiątkowe zdjęcie i wsiedliśmy do autokaru. Około 20.00 wróciliśmy do Wrocławia

Pod koniec dnia wszyscy byliśmy bardzo zadowoleni z wyjazdu, chociaż nieco zmęczeni i oszołomieni natłokiem wrażeń. Mam nadzieję, że wkrótce będziemy mieć możliwość uczestniczenia w kolejnej, równie interesującej wycieczce po naszym regionie.

Dodaj swoją odpowiedź
Język polski

Napisz sprawozdanie o wycieczce jednodniowej do Lublina.

Napisz sprawozdanie o wycieczce jednodniowej do Lublina....

napisz sprawozdanie na wycieczce szkolnej do warszawy 1.wycieczka odbyła sie 4 i 5 maja 2.wyjazd o 5.15 3.przyjazd ok 11.00 4.wjazd na 30 pietro do pałacu kultury 5.przyjazd do stadionu 6.zwiedzanie starego miasta i pałac prezydenta 7. zwiedzanie krule

Język polski

napisz sprawozdanie o wycieczce z Australii

napisz sprawozdanie o wycieczce z Australii...

Napisz krótkie sprawozdanie o wycieczce do Warszawy (zwiedzaliśmy łazienki, stadion narodowy, sejm, grób nieznanego żołnierza, centrum nauki kopernik) NA JUTRO SZYBKO PLS...

Język polski

Napisz sprawozdanie o wycieczce rowerowej!!!! Pls pomórzcie! Daje naj!!!!

Napisz sprawozdanie o wycieczce rowerowej!!!! Pls pomórzcie! Daje naj!!!!...

Napisz sprawozdanie o wycieczce jednodniowej do Lublina.

Napisz sprawozdanie o wycieczce jednodniowej do Lublina....