- produkt/usługa w sprzedaży -czyli 1P- PRODUKT -cena produktu/usługi-czyli 2P PRICE -strategia dystrybucji i logistyka -czyli 3P-PLACE -sprzedaż bezpośrednia, reklama, promocja uzupełniająca, public-relations-czyli 4P- PPROMOTION -ludzie, personel obsługujący nabywca- czyli 5P-PEOPLE- ludzie - proces czyli 6P-PROCESS -dowód materialny czyli 7P-PHYSICAL EVIDENCE
Marketing mix 4P produkt ( usługa)- product cena- price dystrybucja- place promocja- promotion Marketing mix 5P produkt ( usługa)- product cena- price dystrybucja- place promocja- promotion ludzie- people Marketing mix 7P produkt ( usługa)- product cena- price dystrybucja- place promocja- promotion ludzie- people proces- process świadectwo materialne- physical evidence
Na czym polega formuła 5P w marketingu?
Na czym polega formuła 5P w marketingu?...
1.Wyjaśnij na czym polega formuła 5p wymienić tylko 2.Wyjaśnić jakie czynniki powodują konieczność działań marketingowych 5 3.Co oznacza orientacja marketingowa i produktowa 4.Czym jest produkt w marketingu i podać przykład
1.Wyjaśnij na czym polega formuła 5p wymienić tylko 2.Wyjaśnić jakie czynniki powodują konieczność działań marketingowych 5 3.Co oznacza orientacja marketingowa i produktowa 4.Czym jest produkt w marketingu i podać przykład...
Ogólne informacje z marketingu
Strategie działania na rynku:
1. orientacja produkcyjna- konsument kupi taki produkt który będzie tani i łatwo dostępny. Nacisk w firmie jest położony na podniesienie wydajności pracy, dystrybucję i wady tej strategii. Firma nie przekaz...
Wzorzec kulturowy i komunikacyjny
Odkąd w 1991 roku doszło do upadku Związku Radzieckiego, na świecie pozostało jedno supermocarstwo - Stany Zjednoczone. Nic nie wskazuje, by miało ono podzielić los swego dawnego przeciwnika w walce o prymat na świecie, wręcz przeciwnie, je...
Marketing Międzynarodowy AGH Kraków
I MARKETING MIĘDZYNARODOWY
Kierunki sprzedaży:
1. na rynku wewnętrznym
2. na rynku zagranicznym (problem wyboru: struktury towarowej, czyli asortymentu i gdzie eksportować)
Przed podjęciem działań marketingowych w przypad...