Biznes Plan (załącznik z logo)

I Jak uruchomić własną firmę?

1. Czy jestem przedsiębiorczy?

Dostrzegam u siebie większość cech, które wpływają na taką postawę, np odwaga, pomysłowość, wyznaczanie sobie celów i dążenie do ich zrealizowania, umiejętność podejmowania ryzyka i jego minimalizacja. Dowodem tego są liczne transakcje internetowe kupna oraz sprzedaży za pomocą, których poprawiłem swój status finansowy.

2. Pomysł?

Moim pomysłem na życie jest założenie firmy zajmującej się dystrybucją komputerów oraz do nich części z rynku amerykańskiego na rynek europejski. Wpadłem na taki pomysł, ponieważ różnica cen w sprzęcie elektronicznym między tymi kontynentami jest ogromna.

3. Rozpoznanie potrzeb.

W naszym kraju, co rok odnotowuje się wzrost sprzedaży sprzętu elektronicznego, w tym komputerów. Zapotrzebowanie na to było, jest i będzie. Komputer jest podstawową jednostką wyposażenia przedsiębiorstw, szkół oraz w znacznym procencie domów.

4. Analiza konkurencji.

Konkurencja obecnie jest ogromna, lecz nie obawiam się jej, gdyż moją dewizą będzie „najlepsza jakoś za niską cenę”. Konkurencja może przysporzyć mi jedynie problemów w okresie za nim reklama mojego asortymentu odniesie sukces większy niż lokalny, Dlatego zamierzam posłużyć się również sprzedażą internetową, aby uniknąć porażki.

II Biznes plan

1. Opis firmy.

A) Forma organizacyjna

Zamierzam otworzyć spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością, gdyż nie posiadam wystarczająco dużego kapitału, aby otworzyć działalność samodzielnie.

B) Lokalizacja

Rozpocznę działalność od wynajęcia nie wielkiego lokalu w moim mieście, Wraz ze wzrostem obrotów firmy przy sporym udziale sprzedaży internetowej, otworzę oddziały w większych miejscowościach.

C) Nazwa

Przy wymyślaniu nazwy firmy kierowałem się tym, aby miała ona w nazwie moje nazwisko, dlatego firma nosi nazwę HanczPol.

D) Logo

2. Produkt

Moja firma będzie się zajmowała sprzedażą części komputerowych oraz całych zestawów PC.

3. Jaki jest popyt i konkurencja?

Jeżeli chodzi o gotowe zestawy, skieruję swoją ofertę przede wszystkim do dużych marketów jak np „Media Markt” oraz do dużych przedsiębiorstw wymieniających stary sprzęt na nowy. Natomiast w części będę zaopatrywał serwisy oraz pojedyncze jednostki.

4. Strategia marketingowa.

Moja strategia marketingowa na początku będzie się opierała głównie na promocji, czyli komunikacji z odbiorcą za pomocą reklamy. W pierwszej kolejności skorzystam z internetu, ponieważ jest to najbardziej powszechna i najszybsza zarazem forma przekazywania informacji. Na poziomie swojej miejscowości odniosę się do telewizji kablowej oraz plakatów i ulotek.

5. Szanse i zagrożenia.

Szanse:
• poszerzenie asortymentu o inne urządzenia elektroniczne
• otworzenie nowych oddziałów pozamiejscowych
• poszerzenie kanałów dystrybucji poza granice kraju

Zagrożenia:
• istniejąca i nowa konkurencja
• słaba skuteczność reklamy
• nasycenie się rynku produktami tej branży


6. Analiza finansowa.

Koszt wynajęcia lokalu min. 3 miesiące: 3600 zł
Renowacja lokalu 1000 zł
Wyposażenie lokalu 2200 zł
Zaopatrzenie 30000 zł

Dodaj swoją odpowiedź
Zarządzanie

Biznes Plan dla Kawiarni.

SPIS TREŚCI: str.
I. Streszczenie

II. Charakterystyka firmy
1. Historia firmy
2. Nazwa i adres firmy
3. Status prawny
4. Informacje o wspólnikach
5. Zasięg terytorialny
6. Lokalizacja 6

III. St...

Zarządzanie

Biznes Plan dla Kawiarni

SPIS TREŚCI: str.
I. Streszczenie

II. Charakterystyka firmy
1. Historia firmy
2. Nazwa i adres firmy
3. Status prawny
4. Informacje o wspólnikach
5. Zasięg terytorialny
6. Lokalizacja 6

III. Strategia...

Ekonomia

Biznesplan firmy spedycyjnej "SPEDPOL"



SPIS TREŚCI

strpona tytułowa 1
STRESZCZENIE BIZNESPLANU
CHARAKTERYSTYKA FIRMY
ANALIZA RYNKU
Klienci
STRATEGIA MARKETINGOWA
ZARZĄDZANIE
naszym największym inwestorem jest„schenker sp.zo.o.”...