Znajdź : A ﮞ B, A ∩ B, A/b, B/A gdy: a) A= {1,2,3,4,5,6} B= {3,5,7,9,11} b) A= {2,4,6,8,10} B= {x€R i x>5} c) A= <-3;4) B= (0,7) d) A= {x€R i x>1} B= {x €N i x€<0;10>}

Znajdź : A ﮞ B, A ∩ B, A/b, B/A gdy: a) A= {1,2,3,4,5,6} B= {3,5,7,9,11} b) A= {2,4,6,8,10} B= {x€R i x>5} c) A= <-3;4) B= (0,7) d) A= {x€R i x>1} B= {x €N i x€<0;10>}
Odpowiedź

a]A∨B={1,2,3,4,5,6,7,9,11},,,,,,A∧B={3,5} ,,,,TEN ZNAK ∧ NIECH OZNACZA U CIEBIE TO, CO POWINNO,CZYLI ILOCZYN,CZYLI CZĘŚĆ WSPÓLNA,,,,,,,,,,,A/B={1,2,4,6,},,,,,,,,B/A={7,9,11},,,,,,,,,,,,, ZAD.B]A∨B={2,4,X>5},,,,,,,,,,,,,A∧B={6,8,10},,,,,A/B={2,4},,,B/A={X>10},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ZAD.C]A∨B=<-3;7),,,,,,,,,,,A∧B=(0;4),,,,,,,,,A/B<-3;0),,,B/A=<4;7),ZAD.D]A∨B=<0;+∞),,,,,A∧B=<1;10;X∈N>,,,,,A/B=<10;+∞),,, B/A=<0;1)

Dodaj swoją odpowiedź
Język polski

Znajdź co najmniej 10 przykładów wyrazów, Które oznaczają coś innego gdy piszemy ją dużą literą a gdy małą. POMOCY NA JUTRO!

Znajdź co najmniej 10 przykładów wyrazów, Które oznaczają coś innego gdy piszemy ją dużą literą a gdy małą. POMOCY NA JUTRO!...

Język polski

Znajdź w zdaniu błąd fleksyjny i rzeczowy oraz popraw je: Gdy chłopiec zobaczył już trochę świata i poznał wiele nowych ludzi, którzy okazali się być wartościowymi osobami, wrócił tam, skąd przybył.

Znajdź w zdaniu błąd fleksyjny i rzeczowy oraz popraw je: Gdy chłopiec zobaczył już trochę świata i poznał wiele nowych ludzi, którzy okazali się być wartościowymi osobami, wrócił tam, skąd przybył....

Język polski

Znajdź i napisz czy orzeczenie jest imienne czy czasownikowe Podczas gdy obiad był przygotowywany przez mamę, Asia uczyła się do ważnego sprawdzianu, ponieważ musi go zdać.

Znajdź i napisz czy orzeczenie jest imienne czy czasownikowe Podczas gdy obiad był przygotowywany przez mamę, Asia uczyła się do ważnego sprawdzianu, ponieważ musi go zdać....

Matematyka

Znajdź jak najwiecej liczb dwucyfrowych , które maja tę własność , źe gdy dzielimy przez 6 otrzymujemy resztę 1.

Znajdź jak najwiecej liczb dwucyfrowych , które maja tę własność , źe gdy dzielimy przez 6 otrzymujemy resztę 1....

Matematyka

Przykład A=B-C Znajdź B gdy A=10 a C=3 Znajdź B gdy A=4 a C=7 Znajdź C gdy A=12 a C=23 Znajdź C gdy A= -3 a C= 8 Pomocy

Przykład A=B-C Znajdź B gdy A=10 a C=3 Znajdź B gdy A=4 a C=7 Znajdź C gdy A=12 a C=23 Znajdź C gdy A= -3 a C= 8 Pomocy...

Matematyka

15.Znajdź wzór funkcji kwadratowej, gdy dany jest wierzchołek paraboli W=(-1;-2) oraz wiadomo , że do wykresu należy punkt (1,0) Napisz go w postaci ogólnej 16. Znajdź wzór funkcji kwadratowej, gdy dane są miejsca zerowe x1=-2 i x2=4 oraz zbiór wartości

15.Znajdź wzór funkcji kwadratowej, gdy dany jest wierzchołek paraboli W=(-1;-2) oraz wiadomo , że do wykresu należy punkt (1,0) Napisz go w postaci ogólnej 16. Znajdź wzór funkcji kwadratowej, gdy dane są miejsca zerowe x1=-2 i x2=4 oraz...