Trzeba mi wady i zalety logo!!!!!

Trzeba mi wady i zalety logo!!!!!
Dodaj swoją odpowiedź
Reklama

Plan reklamowy

Plan reklamowy opiera się na badaniach marketingowych, które mają na celu zbadanie rynku jak podobny produkt zachowuje się na rynku. Opracowanie takiego planu opiera się na ustaleniu celu reklamy, odpowiednio określić adresatów reklamy i na ...

Marketing

Marketing-ściąga

1. ORIENTACJE MARKETINGOWE FIRMY: Wyróżnia się 4 podstawowe fazy rozwoju ogólnej orientacji przedsiębiorstw: •Orientacja produkcyjna – jest to faza związana z przyśpieszonym życiem gospodarczym XVII w; na podstawie odkryć i wdrażania n...

Informatyka

Informatyka

informatyka
jest 45 punktów o różnych pytaniach

1.Omów zasadę tworzenia i przykłady zastosowania twardej spacji.
Twarda spacja (ang. hard space), lepka spacja – znak spacji, który wygląda na ekranie tak samo, jak zwykła...

Reklama

Przestrzeń w reklamie i aranżacja wnętrz wystaw, stoisk handlowych

Zagospodarowanie przestrzeni na wystawie sklepowej czy właściwe urządzenie stoiska handlowego jest nie lada sztuką. Należy w niej wykorzystać wiedzę psychologiczną, marketing, zasady kompozycji plastycznej i reklamę do tworzenia efektownych...

Zajęcia techniczne

Plazma czy LCD?

1. Krótka historia telewizora

Jedną z pierwszych osób, które przyczyniły się do powstania telewizora, był Anglik William Crookes. To on w 1878 roku wynalazł lampę elektronową emitującą promieniowanie katodowe. W 1884 roku w Nie...