Plan reklamowy
Plan reklamowy opiera się na badaniach marketingowych, które mają na celu zbadanie rynku jak podobny produkt zachowuje się na rynku. Opracowanie takiego planu opiera się na ustaleniu celu reklamy, odpowiednio określić adresatów reklamy i na ...
Marketing-ściąga
1. ORIENTACJE MARKETINGOWE FIRMY: Wyróżnia się 4 podstawowe fazy rozwoju ogólnej orientacji przedsiębiorstw: •Orientacja produkcyjna – jest to faza związana z przyśpieszonym życiem gospodarczym XVII w; na podstawie odkryć i wdrażania n...
Informatyka
informatyka
jest 45 punktów o różnych pytaniach
1.Omów zasadę tworzenia i przykłady zastosowania twardej spacji.
Twarda spacja (ang. hard space), lepka spacja – znak spacji, który wygląda na ekranie tak samo, jak zwykła...
Przestrzeń w reklamie i aranżacja wnętrz wystaw, stoisk handlowych
Zagospodarowanie przestrzeni na wystawie sklepowej czy właściwe urządzenie stoiska handlowego jest nie lada sztuką. Należy w niej wykorzystać wiedzę psychologiczną, marketing, zasady kompozycji plastycznej i reklamę do tworzenia efektownych...
Plazma czy LCD?
1. Krótka historia telewizora
Jedną z pierwszych osób, które przyczyniły się do powstania telewizora, był Anglik William Crookes. To on w 1878 roku wynalazł lampę elektronową emitującą promieniowanie katodowe. W 1884 roku w Nie...