Elemnety dobrej reklamy: - kolor (musi przyciągnąć wzrok klienta) -hasło promocyjne ( reklamujące produkt) -rabaty na produkt (jeśli jest to reklma w fomie ulotki) - dobry montaż, ciekawie zrobiona ( w przypadku telewizyjnej)
Powinna zwracać uwagę odbiorców. Powinna być czytelna. Zawierać szczgólowe dane - tel. logo, adres firmy. Marketing. Logistyka. dopisuję- bo właściwie to są cechy reklamy. Natomiast elementami będą: a)Grupa Docelowa - czyli odbiorca b)Unikalna Cecha Produktu (UCP) Lub Uslugi - czyli co wyróżnia nasz produkt, od innych c)Uwaga - czyli jakie emocje wywoła d)Zainteresowanie - musimy czymś przytciągnąć klienta ( np. korzyść jaką osiągnie klient) e)Potrzeba - działanie na psychikę klienta, stanowcze uzasadnienie dlaczego musi kupić ten produkt! f)Akcja - czyli tryb rozkazujący :)) - zrób to! zadzwoń teraz! ostatnia szansa!
Ochrona własności intelektualnej - opracowane pytania
1) Wskaż miejsce prawa autorskiego w systemie prawa.
Prawo autorskie - to dział prawa cywilnego, obejmujący przede wszystkim normy zamieszczone w ustawie z 4.II.1994 r o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz normy zamieszczone w umo...