Na starym rynku stoi czerwona kamienica. kamienica<------->stoi | | czerwona na rynku | starym kamienica- podmiot gramatyczny stoi- orzeczenie czsownikowe czerwona- przydawka na rynku- okolicznik msc. starym- przydawka Siostra wróciła do domu z wycieczki klasowej siostra<-------->wróciła | | do domu z wycieczki | klasowej siostra- podmiot gram wróciła- orzeczenie czasownikowe do domu- okolicznik msc z wycieczki- okolicznik msc klasowej- przydawka p.s. związki wyrazowe juz mi wypadły z głowy;p
zadanie w załaczniku :
mam opisć figurę graniastosłup sześciokątny i nie moge nic znaleźć na necie prosze pomocy tylko nie pisać ile ma wierzchołków boków albo krawędzi bo to wiem można napisać coś takiego np. boki s podstawą tej figury jest sześciokąt foremny daje Naj!!!
mam opisć figurę graniastosłup sześciokątny i nie moge nic znaleźć na necie prosze pomocy tylko nie pisać ile ma wierzchołków boków albo krawędzi bo to wiem można napisać coś takiego np. boki s podstawą tej figury jest sześciokąt f...
mam opisć figurę graniastosłup sześciokątny i nie moge nic znaleźć na necie prosze pomocy tylko nie pisać ile ma wierzchołków boków albo krawędzi bo to wiem można napisać coś takiego np. boki s podstawą tej figury jest sześciokąt foremny daje Naj!!!
mam opisć figurę graniastosłup sześciokątny i nie moge nic znaleźć na necie prosze pomocy tylko nie pisać ile ma wierzchołków boków albo krawędzi bo to wiem można napisać coś takiego np. boki s podstawą tej figury jest sześciokąt f...
PROSZE O POMOC NIE UMIEM TEGO !!!: Test a Zróbmy teatr! Test sprawdzający umiejętność czytania ze zrozumieniem podsumowujący III rozdział „Kulisy i deski” z podręcznika „Teraz polski! 5” 1. Przeczytaj uważnie teksty i zadania. 2. Rozwiązania zapi
PROSZE O POMOC NIE UMIEM TEGO !!!: Test a Zróbmy teatr! Test sprawdzający umiejętność czytania ze zrozumieniem podsumowujący III rozdział „Kulisy i deski” z podręcznika „Teraz polski! 5” 1. Przeczytaj uważnie teksty i zadani...
How can we avoid conflicts with teenagers?? proszę o pomoc można pisać od pauz nic mi nie przychodzi do głowy
How can we avoid conflicts with teenagers?? proszę o pomoc można pisać od pauz nic mi nie przychodzi do głowy...
Napisz dialog na dowolny temat prosze nie pisać -hej kasia co uciebie- cześć a nic- tylko z wypowiedzią narratora tak jak jest np napisane na str82 Słowa na start kl V
Napisz dialog na dowolny temat prosze nie pisać -hej kasia co uciebie- cześć a nic- tylko z wypowiedzią narratora tak jak jest np napisane na str82 Słowa na start kl V...