CI corporate identity, czyli identyfikacja wizualna firmy, w której w skład wchodzą: - wizytówki - papier firmowy - papeteria - font firmowy - kolorystyka firmy - oraz pozostałe elementy Dzięki identyfikacji wizualnej umacniamy wizerunek firmy i jej produktów na rynku pośród konkurencji.
Corporate Identity to kompletne opracowanie identyfikacji wizualnej firmy, standaryzacja wszystkich elementów wizerunku firmy, pozwalające realizować strategię komunikowania się z otoczeniem i budowania przewagi konkurencyjnej.
Program Lifelong learning.
SPIS TREŚCI
Wstęp ………………………………………………………………………………
Rozdział 1 Definicje Lifelong Learning ………………………………………………
1.1 Próba ogólnej defi...
Jak pisać ogłoszenia o pracę?
Wielu pracodawców ma często problem z napisaniem dobrego ogłoszenia o pracę, które przyciągnęłoby najlepszych kandydatów na dane stanowisko, dlatego przygotowaliśmy nich mini poradnik na temat tego jak pisać ogłoszenia o pracę, aby przy...
Wizerunek firmy podstawą sukcesu
Wszechobecna fala obrazów – w reklamach, w telewizji, w gazetach, czy w filmach – zalewa nas do tego stopnia, że coraz rzedziej korzystamy z możliwości naszej fantazji.
Sceny i sytuacje przedstawione przez fachowców od reklamy szybko i...