1.[-2,5-(-14)]:(-1,5)= 2.-0,81:910+5*0,48= 3.144:[10+(-14-3,75):2]:(-3-15)=

1.[-2,5-(-14)]:(-1,5)= 2.-0,81:910+5*0,48= 3.144:[10+(-14-3,75):2]:(-3-15)=
Odpowiedź

1.[-2,5-(-14)]:(-1,5)=[-2 2/4+1/4]:(-1,5)=-2 1/4:(15/10)=9/4*10/15 =1 1/2 2.-0,81:910+5*0,48=-81/100*10/9+5*48/100=9/10+2 4/10=3 3/10 3.144:[10+(-14-3,75):2]:(-3-15)= 144:[10+(-1/4-3 3/4):2]:(-18)= 144:[10-4]:(-18)=144:6:(-18)=-1 1/3

Dodaj swoją odpowiedź
Matematyka

OBLICZ : [-2,5 - (-1/4 )] : (-1,5) = - 0,81 : 9/10 + 5 * 0,48 = 144 : [ 10+(-1/4 - 3,75 ) : 2] : (-3 -15 ) = DZIĘKI ! :)

OBLICZ : [-2,5 - (-1/4 )] : (-1,5) = - 0,81 : 9/10 + 5 * 0,48 = 144 : [ 10+(-1/4 - 3,75 ) : 2] : (-3 -15 ) = DZIĘKI ! :)...

Matematyka

rozszerz ułamek a)  3/7 =   /28 b}   9/10 =   /300 c}  4/5 =    /60 d}  4/12 =   /144

rozszerz ułamek a)  3/7 =   /28 b}   9/10 =   /300 c}  4/5 =    /60 d}  4/12 =   /144...

Matematyka

a) [-2,5 -(-1/4)] : (-1,5) = b) -o,81 : 9/10 + 5* 0,48 = c) 144 : [ 10+ (-1/4 - 3,75 ) : 2 ] : ( -3 - 15) =      rozpisujcie to plliss .

a) [-2,5 -(-1/4)] : (-1,5) = b) -o,81 : 9/10 + 5* 0,48 = c) 144 : [ 10+ (-1/4 - 3,75 ) : 2 ] : ( -3 - 15) =      rozpisujcie to plliss ....

Matematyka

1. [-2,5 -(-1/4)] : (-1,5) = 2. -0,81 : 9/10 + 5 × 0,48 = 3. 144 : [ 10 + (-1/4 - 3,75) : 2 ] : (-3 - 15) =

1. [-2,5 -(-1/4)] : (-1,5) = 2. -0,81 : 9/10 + 5 × 0,48 = 3. 144 : [ 10 + (-1/4 - 3,75) : 2 ] : (-3 - 15) =...

Pedagogika

Charakterystyka przestępczości w Polsce

1. Rozmiar przestępczości

Poziom przestępczości w Polsce wyznaczony jest przestępczością o charakterze kryminalnym,(ok. 90% ma podłoże kryminalne, 10% ma podłoże gospodarcze – kradzieże rozboje). Przestępczość dominuje w d...