miesięczniki tygodniki dzienniki
Wizerunek kobiety we współczesnej reklamie prasowej
Spis treści:
Wstęp 5
Rozdział I 9
Charakterystyka reklamy prasowej 9
Reklama 9
Prasa 14
Reklama prasowa 16
Współczesna reklama, jej cel i środki 18
Rozdział II 20
Kobieta w reklamie 20
Wizerunek ko...
Przestrzeń w reklamie i aranżacja wnętrz wystaw, stoisk handlowych
Zagospodarowanie przestrzeni na wystawie sklepowej czy właściwe urządzenie stoiska handlowego jest nie lada sztuką. Należy w niej wykorzystać wiedzę psychologiczną, marketing, zasady kompozycji plastycznej i reklamę do tworzenia efektownych...
Zachowanie konsumenta
1. Zachowanie konsumenta
1.1.Konsument
Konsument(gospodarstwo domowe) jest podmiotem systemu społeczno-gospodarczego. Jego funkcjonowanie w środowisku przyrodniczym, społecznym, gospodarczym związane jest z zaspokojeniem potrze...
Czytelnictwo gimnazjalne
SPIS TREŚCI……………………………………………………………………...1
WSTĘP…………………………………………………………………………….2
ROZDZIAŁ I Formy pracy z książką w k...
Przedwiośnie - Stefan Żeromski
GENEZA PRZEDWIOŚNIA
Stefan Żeromski był pisarzem głęboko zaangażowanym w problemy społeczne i narodowe. Dawał temu wyraz wielokrotnie, jak choćby w okresie wydarzeń rewolucyjnych 1905-1907, kiedy to powstało wiele utworów poetycko-pu...