(4,4:11+1/5-1+3,4):[(16:4/7-132/3):43=

(4,4:11+1/5-1+3,4):[(16:4/7-132/3):43=
Odpowiedź

(4,4:11+1/5-1+3,4):[(16:4/7-13 2/3):43= (0,4-4/5+3,4):[(16:4/7-13 2/3):43]=(0,4-4/5+3,4):[(16*7/4-13 2/3):43]=(0,4-,08+3,4):[28-13 2/3):43]=3:(14 1/3:43)=3:(42/3*1/43)=3:1/3=3*3/1=9

Dodaj swoją odpowiedź
Matematyka

2√132-√132=   Jaki to wynik  dwa pierwiastki ze stu trzydziestu dwóuch minus pierwiastek ze stu trzydziestu dwóch   2√132-√132=

2√132-√132=   Jaki to wynik  dwa pierwiastki ze stu trzydziestu dwóuch minus pierwiastek ze stu trzydziestu dwóch   2√132-√132=...

Język polski

Porównaj sposób ujęcia motywu miłości w sonetach Francesco Petrarki „Sonet 132” i Jana Andrzeja Morsztyna „Cuda miłości”- analiza i interpretacja porównawcza.

Miłość w życiu ludzkim ma podstawowe znaczenie dla prawidłowego rozwoju jednostki i społeczeństwa, ponieważ jednostka, która nie kocha ani nie jest kochana ,czuje się pusta, bezwartościowa.... O tej jednej z najważniejszych wartości pis...

Matematyka

Oblicz ile razy wieloryb jest cięszy od słonia słoń : 5,5 t wieloryb : 132 t 132 :5,5 = 1320 : 55 = Oblicz pisemnie kochani na dzisiaj potrzebuje

Oblicz ile razy wieloryb jest cięszy od słonia słoń : 5,5 t wieloryb : 132 t 132 :5,5 = 1320 : 55 = Oblicz pisemnie kochani na dzisiaj potrzebuje...

Matematyka

Mam do wykorzystania 132 zł . Owies kosztuje 250kg - 150 zł . Ile kupie owsa za 132 zł ?

Mam do wykorzystania 132 zł . Owies kosztuje 250kg - 150 zł . Ile kupie owsa za 132 zł ?...

Język polski

Porównaj sposób ujęcia motywu miłości w sonetach Francesco Petrarki "Sonet 132 S’amor non e…" i Jana Andrzeja Morsztyna "Cuda miłości". (analiza i interpretacja porównawcza)

Miłość jest jednym z najważniejszych, ale i najbardziej skomplikowanych aspektów życia. Oprócz radości i szczęścia, często przynosi rozterki, które sprawiają, że miłość miesza się z cierpieniem. Dokładnie taki stan opisują France...

Matematyka

Matematyka 1 podręcznik do gimnazjum Zadanie 18 strona 132 Czy trójkąt, w którym każdy bok ma długość większą od 1 m, może mieć pole równe 1cm^2 ? Zadanie 19 strona 132 Chodzi mi w tym zadaniu o podpunkt C Zadanie 20 strona 133 W trójkącie prostok

Matematyka 1 podręcznik do gimnazjum Zadanie 18 strona 132 Czy trójkąt, w którym każdy bok ma długość większą od 1 m, może mieć pole równe 1cm^2 ? Zadanie 19 strona 132 Chodzi mi w tym zadaniu o podpunkt C Zadanie 20 strona 133 ...