Musi być dopływ świeżego powietrza (powinno być otworzone okno), zawsze musisz mieć porządek na miejscu pracy, trzeba mieć motywację najlepiej jak się uczysz na bierząco po każdej lekcji jak będziesz już w domu najlepiej przeczytaj ostatni temat. Myślę, że pomogłem.
Myślę, że warunkiem dobrego samopoczucia jest nie tylko świeże powietrze, która wchodzi do klasy przez okno, lecz atmosfera jaka panuje na lekcji czy w szkole. Uczeń czuje się dobrze kiedy nauczyciel jest miły, potrafi wszystko dobrze wytłumaczyć. Atmosfera, która wpływa na samopoczucie, wśród kolegów też ma bardzo duże znaczenie. Gdy, każdy sobie nawzajem pomaga, lub podczas przerwy nie stoi się samemu, lecz z kolegami. Nikt nie chciał by być sam, bo przez to samopoczucie było by złe i ta osoba nie chciałaby chodzić do szkoły. Dobrym warunkiem uczenia się jest przede wszystkim skupienie się na tym co mamy się nauczyć a nie skupianie na zupełnie innych rzeczach. Najlepiej uczyć się w ciszy ;)
Poszczególne etapy rozwoju dziecka
Charakterystyka dziecka w wieku wczesnoszkolnym w oparciu o literaturę
Okres nauczania zintegrowanego ma szczególne znaczenie w kształtowaniu się człowieka dorosłego, jego kondycji fizycznej, samopoczucia psychicznego i osiągnięć ...
Rola i znaczenie prawidłowo funkcjonującej rodziny
ROZDZIAŁ I
Rola i znaczenie prawidłowo funkcjonującej rodziny
Coraz więcej uwagi we współczesnym świecie poświęca się sprawom rodziny, jej zadaniom i roli, jaką powinna pełnić jako podstawowa komórka społeczna. Pomyślne...
Psychologia kliniczna
PSYCHOLOGIA KLINICZNA
I. WPROWADZENIE
1. Psychologia kliniczna (kline ? łoże, klinike ? sztuka leczenia chorych obłożnie, klinikos- lekarz opiekujący się obłożnie chorymi) - zajmuje się zaburzeniami psychicznymi, zaburzeniami z...
Terapia pedagogiczna
Każdy człowiek wyposażony jest w naturalną tendencję do odkrywania, badania i poznawania świata, choć u każdego zakres tego poznania będzie inny, bo wyznaczony jego możliwościami, potrzebami, oczekiwaniami.
Szczególną grupę stanow...
Niepowodzenia szkolne
Niepowodzenia szkolne Niemierko, „Między oceną szkolną a dydaktyką”.
- przyczyny i przejawy
- rodzaje i skutki niepowodzeń szkolnych
- profilaktyka, diagnoza i terapia pedagogiczna
Niepowodzenia szkolne - sytuacje,...