Stanowiska w pracy biurowej i ich organizacja.

Stanowiska w pracy biurowej i ich organizacja.
Odpowiedź

Obecnie terminem „praca biurowa” obejmuje się różnorodne zawody związane z pracą umysłową o różnym stopniu skomplikowania, od prostych rutynowych prac, nie wymagających dużego intelektualnego zaangażowania, do prac twórczych, o dużym stopniu odpowiedzialności.W celu podnoszenia jakości usług oraz sprawności działania organów administracji koniecznym stało się opracowanie pewnych technik oraz organizacji pracy biurowej.ORGANIZACJA I TECHNIKI PRACY BIUROWEJ 1. Pojęcie organizacji i techniki pracy biurowej. 2. Dokumenty określające organizację pracy (organizacja pracy: potwierdza, ułatwia). 3. Tworzenie i obieg dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych w zależności od rodzaju administracji. 4. Determinanty dobrej organizacji pracy biurowej (determinant - wskaźnik). 5. Techniki pracy biurowej jako narzędzia i metodyka jej stosowania w procesie organizacji i realizacji pracy. 6. Techniki komunikacji międzyludzkiej i ich znaczenie w procesie organizacji pracy. 7. Archiwizacja dokumentowanie pracy. 8. Motywacja i dokumentowanie własnej pracy. POZDRAWIAM WODECKI 3 !

Dodaj swoją odpowiedź
Administracja

Organizacja i techniki pracy biurowej

ORGANIZACJA I TECHNIKI PRACY BIUROWEJ
1. Pojęcie organizacji i techniki pracy biurowej.
2. Dokumenty określające organizację pracy (organizacja pracy: potwierdza, ułatwia).
3. Tworzenie i obieg dokumentów wewnętrznych i zewnętrzn...

Reklama

Ergonomiczne urządzenie miejsca pracy biurowej

Ergonomiczne biuro
Ergonomiczne zaprojektowanie stanowiska pracy obejmuje dobór mebli i wyposażenia, a potem ich odpowiednie ustawienie i oświetlenie tak, by zapewnić pracownikom komfort, wydajność i bezpieczeństwo. Nowoczesne i ergonomic...

Zarządzanie

Metody wartościowania pracy

METODY WARTOŚCIOWANIA PRACY

WSTĘP

W momencie, kiedy człowiek pierwotny podzielił po raz pierwszy pracę pomiędzy mężczyznę i kobietę, czyli tego który polował i zdobywał środki żywności, a tę która je przygotowywa�...

Pedagogika

Uwarunkowania organizacji pracy wolontariusza z instytucjami i organizacjami.

Uwarunkowania organizacji pracy wolontariusza z instytucjami i organizacjami.

O wolontariacie we współczesnym tego słowa znaczeniu zaczęto w Polsce mówić od początku lat 90. Powstało wtedy pierwsze w kraju Centrum Wolontariatu, nast...

Ekonomia

Techniki organizatorskie

II przełom – rewolucja przemysłowa i pojawienie się maszyn włókienniczych.
Praca zaczęła być zorganizowana. Pojawienie się systemu przemysłowego, praca wiązała się z poszerzaniem czynności zawodowych. Pojawiły się fabryki a co ...