Co to prawda?? opis swoimi słowami

Co to prawda?? opis swoimi słowami
Odpowiedź

Prawda to przeciwieństwo kłamstwa. To mówienie szczerze o tym co się myśli , co się czuje lub co się widziało.

Prawda jest to antonim kłamstwa. Prawdę charakteryzuje szczerość wypowiedzi , jest to wartość , dzięki której jesteśmy postrzegani jako osoby nie kłamiące , szczere .Wyrażanie swoich myśli i opinii na dany temat absolutnie szczerze.

prawda to nic innego jak powiedzenie drugiej osobie szczerze tego co myslimy, czujemy badz co robilismy w danym dniu bez pruby zatuszowania jakiś ważnych faktów np. kolezanka sie nas pyta czy odrobilas zadanie z matematyki (ktorego nie zrobiłas) powiesz jej ze tak masz to zadanie to sklamiesz lecz gdy szczerze sie przyznasz ze nie zrobilas poniewaz nie umialas wtedy powiesz prawde

Dodaj swoją odpowiedź
Język polski

Romantyzm

R O M A N T Y Z M
1. Ramy czasowe
EUROPA
Początek: koniec XVIII w.
Koniec: 1848 r. - Wiosna Ludów
POLSKA
Początek: 1822 r. - wydanie przez Mickiewicza „Ballad i romansów”
Koniec: 1864 r.
2. PRZEJAWY ROMANTYZMU...

Język polski

Romantyzm - opracowanie epoki.

R O M A N T Y Z M

45. RAMY CZASOWE
EUROPA
Początek: koniec XVIII w.
Koniec: 1848 r. - Wiosna Ludów
POLSKA
Początek: 1822 r. - wydanie przez Mickiewicza „Ballad i romansów”
Koniec: 1864 r.
46. PRZEJAWY ROM...

Język polski

Romantyzm – synteza.

1. Ramy czasowe
EUROPA
Początek: koniec XVIII w.
Koniec: 1848 r. - Wiosna Ludów
POLSKA
Początek: 1822 r. - wydanie przez Mickiewicza “Ballad i romansów”
Koniec: 1864 r.
2. PRZEJAWY ROMANTYZMU W LITERATURZE OBCEJ ...

Język polski

Romantyzm.

1. RAMY CZASOWE

EUROPA
* Początek: koniec XVIII w.
* Koniec: 1848r. - Wiosna Ludów

POLSKA
* Początek: 1822r. - wydanie przez Mickiewicza „Ballad i romansów”
* Koniec: 1864r.

2. PRZEJAWY ROMANTYZMU W...

Dydaktyka

Dydaktyka od a-z

Dydaktyka
1. Dydaktyka jako nauka.
1. Geneza i znaczenie nazwy dydaktyka.
Nazwa dydaktyka pochodzi z języka greckiego, w którym didaktikós znaczy pouczający, a didasko uczę.
Dydaktykę traktuje się obecnie jako naukę o naucz...